آغاز فعالیت نمایشگاه عکس دوستان در گالری رعد

29 مهر 1391



به منظور حمایت از توان‌یابان جسمی حرکتی و نیز کمک به هموطنان آسیب دیده در زلزله آذربایجان شرقی روز گذشته نمایشگاه عکس دوستان در گالری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد فعالیت خود را آغاز کرد.








به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نمایشگاه عکس دوستان به همت چندتن از فارغ التحصیلان رشته‌های عکاسی، روابط عمومی و روزنامه نگاری برپا شده است و در مدت 3 روز فعالیت خود 30 تابلوی عکاسی شده توسط اعضای گروه دوستان در منظر نگاه و توجه بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.


 


 


 


 


 


 




امیرحسن رضوانی مدیر اجرایی نمایشگاه عکس دوستان در گفت و گو با خبرنگار مجتمع رعد ضمن اشاره به مسؤولیت‌های اجتماعی هنرمندان در کمک‌رسانی و همدردی با مردم غم‌دیده آذربایجان، تأکید کرد: این گروه از فارغ التحصیلان رشته‌های علوم اجتماعی برای حمایت از فعالیت‌های نیکوکارانه و عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی اقدام به برپایی این نمایشگاه کردند و با نمایش 30 تابلو از اثار عکاسی خود و اهدا درآمد آنها به زلزله‌زدگان و معلولان جسمی حرکتی عضو مجتمع رعد گامی عملی در این مسیر برداشته‌اند.


 


 


 




وی در ادامه افزود: از ماه گذشته که با 30 مؤسسه خیریه تماس گرفتم و از آنها برای مشارکت در این حرکت فرهنگی و نیکوکارانه دعوت کردم که متأسفه هیچ‌ کدام شرایط لازم را فراهم نکردند البته امکان برگزاری این نمایشگاه در گالری‌های خصوصی هم وجود داشت اما من اصرار داشتم حتماً این کار در یک خیریه اتفاق بیافتد و شکر خدا مجتمع رعد از این پیشنهاد به گرمی استقبال کرد و از روزی که طرح اولیه ارایه شد تا امروز که افتتاحیه نمایشگاه برگزار می‌شود، همکاری خوبی با من و دوستانم داشته‌اند.


 


 


 




رضوانی با یاد آوری اینکه موضوع نمایشگاه عمومی و تابلو بیشتر تزئینی انتخاب شده است تا اکثر بازدیدکنندگان به سمت آنها کشش داشته باشند، افزود: تمام درآمد حاصل از فروش تابلوهای این نمایشگاه به امر آموزش، توان‌بخشی و اشتغال معلولان جسمی حرکتی عضو مجتمع رعد اهدا می‌شود و در عین حال بخشی از درآمدهای نمایشگاه به زلزله‌زدگان آذربایجان اختصاص خواهد یافت.


 


 


 


 


 




شایان ذکر است شهروندان هنردوست و نیکوکار می‌توانند تا روز جمعه 28 مهر از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه واقع در شهرک غرب فاز 2 خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی شماره 74 بازدید نمایند.



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است