بازدید وزیر تعاون از بازارچه خیریه رعد

17 اسفند 1392


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مجتمع آموزشی، نیکوکاری رعد از آثار هنری توان­یابان و غرفه­ های توانمند­سازی کارآموختگان از نزدیک بازدید کرد و با فعالیت­های آموزشی و  توانبخشی این خیریه آشنا شد.


 


به گزارش روابط عمومی خیریه رعد؛ دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با هفته نیکوکاری با حضور در مجتمع رعد ضمن گفت وگو کارآموزان در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و از آثار هنری و محصولات فرهنگی توان­یابان مجتمع رعد بازدید کرد.


 


گفت وشنود صمیمانه وزیر با تک تک غرفه­ داران توان­یاب از نکات برجسته این بازدید چند ساعته محسوب می­شد و کارآموزان رعد با خاطری آسوده از کمبودها و دیدگاه­های خود در زمینه اشتغال و توانمند­سازی کارآموختگان با وزیر سخن گفتند.



دکتر علی ربیعی در خلال این بازدید از تولید محصولات صنایع دستی به ­ویژه کارگاه معرق و تابلوهای هنری توان­یابان مجتمع رعد استقبال خوبی کرد و قول­ داد نمایشگاه­هایی در چند منطقه تهران برای عرضه آثار آنها ایجاد کند.


 


وی افزود: اگر بخشی از خرید­های دستگاه­های دولتی از آثار معلولان باشد رونق خوبی در فروش این محصولات ایجاد خواهد شد.


 


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بازدید از مجتمع رعد در نشستی با حضور اعضای هیأت مدیره مجتمع رعد شرکت کرد و در خصوص حل مشکل اشتغال و حمایت از کارآفرینی حوزه معلولان رهنمودهایی ارایه کرد.


 


در این نشست صدیقه اکبری مدیر عامل مجتمع با تشریح نحوه آموزش توان­یابان در کارگاه­های فنی و حرفه­ ای و استفاده افراد دارای معلولیت از واحد های توانبخشی توضیحاتی ارایه کرد و گفت: برای حمایت از کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت همایش کارآفرینی اجتماعی در حوزه معلولیت در آینده نزدیک توسط دفتر کارافرینی اجتماعی خیریه رعد برگزار خواهد شد و انتظار  حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این همایش داریم.


 


دکتر علی ربیعی در پایان این نشست افزود: تلاش خواهیم کرد تولیدات فنی هنری معلولان در فضایی مناسب به فروش برسد.


 




























 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است