گردهمایی خانوادگی کارآموزان و کارآموختگان

12 مرداد 1391

 


در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) جمع کثیری از کارآموزان و کارآموختگان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به اتفاق اعضای خانواده‌‌هایشان گردهم جمع شدند.


 



 


به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم افطاری که هزینه‌های آن توسط بانیان نیکوکار پرداخت می‌شود، علاوه بر کارآموزان و کارآموختگان، اعضای گروه‌های همیاری بانوان و جوانان، کارکنان و اعضا هیأت مدیره مجتمع رعد حضور داشتند.


 


دراین مراسم مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار، اظهار داشت: مجتمع رعد از هر فرصتی برای توانمندسازی کارآموزان استفاده می‌کند و با تأسیس دانشگاه علمی‌کاربردی رعد این امکان فراهم شده است تا افراد دارای معلولیت در یک مکان مناسب‌سازی شده و امکانات آموزشی مطلوب تحصیلات عالیه خود را ادامه بدهند.


 



 


در بخش دیگری از این مراسم محمود عامری مدیر دفتر هماهنگی امور مراکز با اعلام خبر تأسیس گروه همیاری کارآموختگان در آینده نزدیک، اظهار داشت: موضوع ارتباط کارآموختگان با مجتمع رعد مدت‌هاست مد نظر مسؤولان بوده و پیش از این هم در صدد تشکیل انجمن کارآموختگان رعد بودیم.


 



 


وی همچنین از تقاضای دفتر امور هماهنگی مراکز برای برگزاری دوره‌های بازآموزی و کارورزی کارآموختگان بیکار خبر داد و گفت: در نظر داریم در آینده نزدیک دوره‌های تکمیلی را برای به روز رسانی اطلاعات کارآموختگان شاغل برگزار کنیم. در پایان ضمن تأکید بر ضرورت حفظ ارتباط کارآموختگان با مجتمع رعد، یادآور شد برگزاری جلسات دوره‌ای کارآموختگان با کارآموزان علاوه بر آشنایی بیشتر آنها، موجب انتقال تجارب و اطلاعات خواهد بود در این زمینه تشکیل کمیته‌های ادبی، هنری، ورزشی و ... می‌تواند مؤثر باشد. همچنین تأسیس صندوق قرض الحسنه کارآموختگان رعد برای ایجاد ارتباط  منظم کارآموختگان بسیار سودمند است.


 


در این مراسم گروه موسیقی و صداسازی رعد به سرپرستی صنم پاشا و همراهی گروه از کارآموزان چند قطعه موسیقی اجرا کردند.


 



 


این مراسم پس از افطار و پذیرایی میهمانان با نظم خاصی خاتمه یافت.


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است