اکران آینه‌های روبرو به نفع خیریه رعد

13 آذر 1391



همزمان با برگزاری بیست و ششمین بازارچه خیریه رعد که به مناسبت روز جهانی معلول برپا شده است با نظر فرشته طائرپور تهیه کننده فیلم «آینه‌های روبرو» که از نیکوکاران با سابقه این خیریه محسوب می‌شود، روز جمعه 17 آذر ساعت 16 اکران اختصاصی می‌شود.


 


به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد، فیلم آینه‌های روبروی که در چند صحنه از فضای مجتمع رعد به عنوان لوکیشن استفاده کرده است به منظور حمایت‌ از کارآموزان و هنرجویان رعد یک سانس در سالن همایش خیریه رعد اکران اختصاصی خواهد شد.


 


بر اساس این گزارش حضور فیلم آینه‌های روبرو به کارگردانی نگار آذربایجانی پیش از این در فستیوال‌های فرانسوی، آلمانی، کره‌ای، هندی شرکت کرده و تعداد فستیوال‌های نمایش دهنده این فیلم از مرز 64 فستیوال گذشته است.


 


داستان درباره زنی کم‌تجربه و دارای ریشه‌های قوی مذهبی به نام رعنا است که پنهانی مسافرکشی می‌کند. او روزی با زنی به نام آدینه روبه‌رو می‌شود و ...


 


«آینه‌های رو‌برو» به تازگی با دریافت دو جایزه از جشنواره آتلانتا تعداد جوایز بین‌المللی خود را به 15 عدد رساند.


 


فرشته طائر پور تهیه كننده  فیلم با اعلام این مطلب افزود: پس از موفقیت‌های جهانی «جدایی نادر از سیمین» فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» تاکنون بیشترین تعداد حضور در عرصه‌های بین المللی را در میان تولیدات سال‌های اخیر سینمای ایران داشته است.


 


مجتمع رعد از نیکوکاران و بازدید کنندگان بیست و ششمین بازارچه خیریه دعوت می‌کند همزمان با حضور بازارچه، این فیلم راتماشا کنند و از این طریق به تأمین هزینه‌های آموزشی، توان‌بخشی و اشتغال مددجویان و هنرجویان کمک کنند.


 


 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است