بازدید خانواده کارکنان سفارت پاکستان و یمن از بازارچه نوروزی رعد

18 اسفند 1391


در ادامه فعالیت‌ بازارچه نوروزی رعد، محمدحسین جعفری وابسته فرهنگی و مطبوعاتی سفارت پاکستان به اتفاق اعضاء خانواده و نیز همسر سفیر پاکستان از این مجتمع و توانمندی کارآموزانش بازدید کرد.


 


 


 


 


 



به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ ظهر روز جمعه ۱۸ اسفند چندتن از اعضا خانواده کارکنان سفارت پاکستان با حضور در مجتمع رعد از غرفه‌های صنایع دستی و محصولات فرهنگی کارآموزان، هنرجویان و کارآموختگان این مرکز بازدید کردند.


 


 


 


 


 



بر اساس این گزارش بازدیدکنندگان در ملاقاتی که با مددجویان و پدیدآورندگان لوازم تزیینی، تابلوهای سوخت چوب و معرق، نقاشی روی شیشه و سرامیک، سفالینه‌ها، جواهرات مهره‌ای  و ... داشتند، از مهارت‌های هنری مددجویان  بسیار شگفت زده شدند و توانمندی هنرجویان رعد تحسین کردند.


 


 


در حاشیه این بازدید گروه پاکستانی از رستوران خانگی بانوان نیکوکار رعد استفاده کرده و با هنر آشپزی ایران از نزدیک آشنا شدند.


 


 



در قسمتی از این بازدید محمدحسین جعفری وابسته فرهنگی و مطبوعاتی سفارت پاکستان با مدیرعامل و مهندس احمد میرزاخانی رئیس هیأت مدیره مجتمع رعد ملاقات کرد و  علاقه‌مندی خود را برای تأسیس مرکزی از رعد در کشور پاکستان اعلام کرد افزود: بسیار خوشحال می‌شوم بعد از تعطیلات نوروز مکاتبات و تشریفات اداری این همکاری مشترک پی‌گیری شود.


 


 



مهندس میرزاخانی هم ضمن استقبال از پیشنهاد مطرح شده، افزود: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با سابقه و تجربه ۳ دهه فعالیت در زمینه آموزش، توان‌بخشی و اشتغال افراد دارای معلولیت آمادگی دارد علاوه بر تأسیس مرکز مشابه در کشور پاکستان در زمینه تربیت مربی، پذیرش کارآموز و تبادل زمینه‌های آموزشی تخصصی با کشور همسایه و ملت مسلمان پاکستان نهایت همکاری را به عمل آورد.


 


 


 



همچنین روز گذشته چندتن از همسران کارکنان سفارت یمن از بازارچه رعد بازدید به عمل آوردند و از نزدیک تولیدات فرهنگی توان‌یابان رعد را مشاهده کردند.


 


 


 


 


 


 


 


نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است