حضور كار‌آموختگان رعد در نمايشگاه كار‌آفريني نينوا

21 آبان 1392



به مناسبت گراميداشت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان، حضرت امام حسين (ع) نمايشگاه كار‌آفريني نينوا به همت معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه ۲ در ميدان صنعت برگزار شد و مجتمع رعد با هدف معرفي توانمندي هنر‌جويان و كار‌آموزان در اين حركت اجتماعي مشاركت كرده ‌است.


 


به گزارش روابط عموي مجتمع رعد؛ به‌منظور مشاركت در نمايشگاه فرهنگي و بازارچه كار‌آفريني نينوا كه از سوي معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه ۲ در ميدان صنعت برگزار مي‌شود، مجتمع رعد ۲ نفر از كار‌آموختگان خود را به نام‌هاي حميده خاندار و سارا گرشاسبي معرفي كرد تا محصولات هنري و دست‌ساخته‌هاي خود‌شان را در معرض نگاه بازديد‌كنندگان قرار دهند.



براساس اين گزارش بازارچه كار‌آفريني نينوا كه از روز شنبه ۱۸ آبان افتتاح شده است به مدت ۱۰ روز كاري ادامه خواهد داشت و هدف از برگزاري آن حمايت از توليد‌كنندگان و كار‌آفرينان جوان ذكر شده ‌است.


 


حميده خاندار يكي از كار‌آموختگان مجتمع رعد كه در اين نمايشگاه شركت كرده است با اعلام رضايت از حضور در نمايشگاه كار‌آفرين نينوا افزود: استقبال مردم از اين نمايشگاه بسيار خوب است و با حضور در اين‌گونه فعاليت‌ها، مردم با توانايي‌هاي كار‌آموزان رعد آشنا مي‌شوند.


 


وي با اشاره به مناسب بودن مكان برگزاري نمايشگاه، افزود: حضور درنمايشگاه‌هايي از اين دست علاوه بر ايجاد حس اعتماد به نفس نزد كار‌آموزان و كار‌آموختگان رعد، امكان آشنايي هر چه بيشتر مردم نيكوكار شهرمان را با توانمندي‌هاي مددجويان رعد را فراهم مي‌سازد.


 



در اين ارتباط يكي از مسؤولان آموزش مجتمع رعد با اشاره به هدف آموزش از حضور در اين نمايشگاه‌ها، افزود: رقابت محصولات هنري كار‌آموزان رعد در فضاهاي عمومي كه مردم بدون پيش فرض نيكوكاري در آنها شركت مي‌كنند، نگاهي واقع‌گرايانه به كار‌آموزان مي‌دهد و ارزش تلاش و توليد آنها را در مقايسه با ساير توليد‌كنندگان و محصولات بيان مي‌كند.


 


مجتمع رعد ضمن قدرداني از مسؤولان معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه ۲ كه اين فرصت را فراهم ساختند تا كار‌آموختگان از نزديك توانمندي‌هاي خود را معرفي كنند، از عموم دوستداران و علاقه‌مندان مجتمع رعد دعوت به عمل مي‌آورد از اين نمايشگاه در ضلع شرقي ميدان صنعت بازديد به عمل‌آورند.


شايان ذكر نمايشگاه فرهنگي و بازارچه كار آفريني نينوا از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب آماده پذيرايي و بازديد علاقه‌مندان است.


 



نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است