سرمربی تیراندازی معلولان: در ریو بهتر از لندن مدال می‌گیریم

11 اسفند 1394

سرمربی تیم ‌ملی تیراندازی بادی و خفیف جانبازان و معلولان وضعیت تیراندازان در بخش بادی را از نظر مدال آوری نسبت به خفیف بسیار امیدوار کننده‌تر ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این که برای المپیک ریو پنج سهمیه کسب کردیم، از نظر مدال آوری شرایط بهتری نسبت به لندن خواهیم داشت.


 


حسین امیری: با اشاره به برپایی آخرین اردوی آماده سازی تیم ‌ملی تیراندازی معلولان در سال جاری و اعزام آنها به مسابقات جهانی آلمان در اردیبهشت ماه، اظهار کرد: دوازدهمین اردوی آماده سازی تیم ‌ملی تیراندازی معلولان به مدت یک هفته‌ در مجموعه ورزشی آزادی و سپس در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان از پنجم اسفند ماه آغاز و تا پانزدهم اسفند ماه ادامه خواهد داشت و در سال آینده تیم برای شرکت در مسابقات جهانی تیراندازی اردیبهشت ماه راهی آلمان خواهد شد. این ر‌قا‌بت‌ها که برای کسب سهمیه پارالمپیک است، برای تیم ‌ملی ایران که موفق به کسب تمام سهمیه‌ها شده است، حکم تدارکات و آماده سازی برای پارالمپیک ریو را خواهد داشت.


 


وی در پاسخ به این پرسش که از پنج نفر اعزامی به ریو شرایط را از نظر مدال آوری چگونه ارزیابی می کنید، خاطر‌ نشان کرد: وضعیت تیراندازان به ویژه‌ در تپانچه بادی به مراتب بهتر از تپانچه خفیف است و در این دوره امید زیادی داریم که تعداد مدال‌های خود را نسبت به لندن که موفق به کسب یک مدال برنز توسط ساره جوانمردی شدیم، افزایش دهیم. قطعا در بخش بانوان موفقیت‌های چشمگیری خواهیم داشت.


 


سرمربی تیم ‌ملی تیراندازی بادی و خفیف جانبازان و معلولان با بیان این که رکورد تیراندازان حریف اصلی آنها است، گفت: من این قول را می‌دهم تیراندازان در المپیک ریو نمراتی بهتر از تمرینات ثبت کنند و از این نظر جای نگرانی نیست.


 


امیری تنها مشکل تیراندازان معلول را کمبود فشنگ خفیف عنوان کرد و یادآور شد: طی توافقی که فدراسیون جانبازان و معلولان با فدراسیون تیراندازی دارد، قرار است تعدادی فشنگ خفیف از این فدراسیون دریافت کنیم که پس از تست کردن در صورت رضایت مقداری فشنگ از این فدراسیون خریداری و تا قبل از اعزام تیم معلولان به مسابقات جهانی آلمان در اختیار ورزشکاران گذاشته شود. همچنین طی صحبتی که با فدراسیون داشتیم تصمیم داریم پس از حضور در مسابقات جهانی آلمان مقداری فشنگ خفیف برای تمرین ورزشکاران تا قبل از اعزام به ریو خریداری کرده و در اختیار تیراندازان قرار دهیم تا مشکل کمبود فشنگ خفیف نیز بر طرف شود.


 


سرمربی تیم ‌ملی تیراندازی بادی و خفیف جانبازان و معلولان همچنین در پایان به پرداخت حقوق پارالمپیکی‌ها اشاره کرد و گفت: البته این حقوق به طور یکسان میان ورزشکاران پارالمپیکی توزیع نخواهد شد و مبلغ آن بر اساس میزان رضایتمندی مربی از ورزشکار و یکسری پارامترهای دیگر به پارالمپیکی‌ها پرداخت می‌شود. بنا‌بر‌این ورزشکاری می‌تواند مبلغ دو میلیون تومان را دریافت کند که از نظر رکوردی، حضور در تمرینات و نظم در اردو بهترین امتیاز ممکن را کسب کند و از هر لحاظ مورد تایید کادرفنی باشد.


 


منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است