رشته های ورزشی جانبازان و معلولان نیاز به توجه بیشتر دارد

رشته های ورزشی جانبازان و معلولان نیاز به توجه بیشتر دارد

7 اسفند 1395

سید ابولفضل مرتضوی رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان سمنان گفت : باید شعار معلولیت، محدویت نیست را به معنی واقعی در استان سمنان اجرا کرد و توجه به زیرساخت رشته های ورزشی جانبازان و معلولان با هدف افزایش شادابی آنان، ضروری است.



سید ابولفضل مرتضوی اعتبار سال جاری در نظر گرفته شده برای این هیات ورزشی سه میلیون تومان اعلام و افزود : این مقدار اعتبار هم به دلایل مختلف تاکنون تخصیص نیافته است.



وی اظهار داشت : برای قهرمان پروری ورزشکاران معلول مستعد این استان سمنان در میادین جهانی و آسیایی تلاش مضاعفی صورت گیرد.



رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان سمنان با اشاره به فعالیت 9 رشته ورزشی برای معلولان مرد و هفت رشته ورزشی برای معلولان زن در استان، گفت : رشته های والیبال نشسته، تیراندازی، تنیس روی میز، شنا، ورزش های همگانی و تیر و کمان از جمله رشته های مدال آور این هیات است که می توان با شناسایی استعدادها، گامی اساسی در افزایش قهرمان پروری برداشت.



مرتضوی تصریح کرد : اکنون چهار ورزشکار سمنانی در رشته های دو و میدانی جانبازان و معلولان در تیم ملی این رشته ورشی عضو هستند که می توان با حمایت همه جانبه از این قهرمانان، برای افتخارآفرینی ورزشکاران سمنانی در میدان های جهانی و پارالمپیک قدم برداشت.



وی افزود : در زمان حاضر در شهرستان سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان سالن های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان وجود دارد و باید با تخصیص اعتبارات، برای راه اندازی این سالن ها در چهار شهرستان دیگر استان تلاش کرد.



مرتضوی تصریح کرد : استان سمنان با وجود برخورداری از ورزشکاران مستعد در رشته ورزشی دو ومیدانی معلولان و جانبازان ، از نبود زیرساخت های ورزشی رنج می برد که این کمبودها و نیازها باید رفع شود.



رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: خانواده های دارای فرزندان معلول باید با سوق دادن فرزندانشان به رشته های ورزشی در افزایش شادابی آن ها تلاش کنند.



منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است