دواتگران سرپرست مرکز جامع توانبخشی آمارن شد

دواتگران سرپرست مرکز جامع توانبخشی آمارن شد

10 اسفند 1395

با حکم معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، کیوان دواتگران به عنوان سرپرست مرکز جامع فوق تخصصی "آرمان شایان" منصوب شد.

 

 صبح امروز با حضور حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور، کیوان دواتگران به عنوان سرپرست مرکز جامع فوق "آرمان شایان" منصوب شد.

 

مرکز فوق تحصصی "آرمان شایان" در ۲ طبقه و در مساحتی حدود ۳ هزار متر در غرب شهر تهران توسط خیرین بنا شده است.

 

این مرکز به صورت هیئت امنای و با نظارت سازمان بهزیستی اداره می شود.

 

مرکز اشاره شده دارای بخش های مختلفی از جمله فیزیوتراپی،شنوایی،بینایی،آزمایشگاه، داروخانه، دندا نپزشکی ویژه معلولان و همچنین بخش ارائه دهنده خدمات روزانه به سالمندان است.

 

نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه توسعه مراکز روزانه در دستور کار سازمان قرار دارد، اظهار کرد: بهزیستی برنامه ای برای مراکز شبانه روزی ندارد و به همین جهت ارائه خدمات روزانه در مراکز را برنامه ریزی کرده ایم.

 

وی اضافه کرد: مرکز آرمان شایان مرکزی است که نیازهای معلولان و سالمندان را به طور کامل پوشش می دهد و بهزیستی نیز به تعدادی از آنها یارانه پرداخت می کند.

 

کیوان دواتگران، سرپرست مرکز آرمان نیز در این مراسم ضمن تأکید بر پوشش بیمه ها از خدمات توانبخشی معلولان و سالمندان، اظهار کرد: خدمات توانبخشی بسیار پر هزینه است و می طلبد بیمه ها در این زمینه ورود کنند.

 

وی تصریح کرد: تلاش می شود در دوره جدید مدیریت در مرکز آرمان شایان خدمات بهتری نسبت به گذشته به سالمندان و معلولان ارائه شود.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است