برگزاری انتخابات گروه همیاری جوانان رعد

برگزاری انتخابات گروه همیاری جوانان رعد

15 اسفند 1395

 

یک هفته پس از برگزاری سی و سومین بازارچه نوروزی رعد که گروه همیاری جوانان برای موفق برگزار شدن این دوره بسیار تلاش کرد، بار دیگر اعضا گروه جوانان دور هم جمع شدند تا در انتخاباتی داخلی مسؤولان منابع انسانی و هیأت داوری گروه شناخته و معرفی شوند. 

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد با بیش از 120 نفر از اعضای فعال گروه همیاری جوانان با حضور در سالن همایش ضمن تماشای گزارش تصویری سی و سومین بازارچه خیریه نوروزی رعد از زبان منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با برخی از ظرافتهای تعامل و کمک به توانیابان آشنا شدند. 

 

براساس این گزارش، مدیرعامل رعد  با پخش فیلم کوتاهی از نحوه رفتار صحیح با توانیابان، افزود: برای تمام افرادی که در مراکز خیریه و آموزشی در حوزه تافراد دارای معلولیت کار میکنند، شناخت روحیات و استعدادهای افراد توانیاب یک ضرورت مسلح است. 

 

وی ضمن قدردانی از زحمات گروه همیاری جوانان، گفت: بسیاری از مؤسسات خیریه با اجاره سالنهای مجهز مانند مجموعه تلاش، بدون زحمت فراوان با مؤسسات مورد نظرشان همکاری میکنند، این در حالی است که گروه جوانان رعد با کمبودهای فضا و امکانات، کارهای بزرگی انجام میدهند. 

 

در این مراسم پس از برگزاری انتخابات به ترتیب: علی میرمحمدصادقی، آرزو کارگرنوین و الناز ضرغام به عنوان مسؤولان منابع انسانی و عرشیا فرجی، رهام وزیری و محمدرضا دانشکده به عنوان مسؤولان هیأت داوری از سوی حاضران انتخاب شدند. 

 

این مراسم با پذیرایی در فضا باز و اهدا سررسیدهای سال آینده خیریه رعد به نیروهای داوطلب خاتمه یافت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است