پیام تبریک استاندار کرمان به بهترین کماندار زن معلول جهان

پیام تبریک استاندار کرمان به بهترین کماندار زن معلول جهان

15 اسفند 1395

نماینده عالی دولت یازدهم در استان کرمان طی پیامی انتخاب زهرا نعمتی، بانوی کماندار معلول کشورمان را به عنوان بهترین کماندار زن معلول جهان در سال ۲۰۱۶ را تبریک گفت.

 

 علیرضا رزم حسینی طی پیامی انتخاب زهرا نعمتی، بانوی کماندار معلول کشورمان را به عنوان بهترین کماندار زن معلول جهان در سال ۲۰۱۶ را تبریک گفت.

متن پیام استاندار کرمان به شرح ذیل می باشد:

 

سرکار خانم زهرا نعمتی

بانوی قهرمان و مشاور ورزشی استانداری کرمان

درخشش نام ایران اسلامی بر بلندای افتخار تنها با همت و حریت فرزندان این مرز و بوم رقم می خورد و نشان می دهد که ایران و ایرانی در هر صحنه ای که وارد شود با امید و سربلندی مترادف خواهد شد و درخشش جنابعالی درمیدان های بزرگ ورزشی در داخل و خارج کشور، مدال افتخاری بر سینه کرمانیان و ایرانیان نشانده است.

 

در این مجال کسب عنوان بهترین کماندار زن معلول جهان که یکی دیگر از افتخارات جهانی شما به عنوان نماینده شایسته مردم ایران در عرصه ورزش است، را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزونتان را از درگاه ایزدمنان آرزومندم.

 

                                                                                      علیرضا رزم حسینی

                                                                                         استاندار کرمان

 

گفتنی است مراسم انتخاب برترین‌های تیراندازی با کمان جهان در سال 2016 در لاس‌وگاس آمریکا برگزار و در این مراسم زهرا نعمتی، ملی‌پوش جمهوری اسلامی ایران، با کسب بیشترین آراء در میان 43 هزار رای داده شده از سوی مردم و متخصصان این رشته به عنوان بهترین کماندار زن معلول معرفی شد.

 

رای‌گیری برای برترین‌های تیراندازی با کمان جهان بین روزهای یک تا 31 دسامبر 2016 صورت گرفت و زهرا نعمتی، دارنده دو مدال طلا و یک نقره پارالمپیک بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است