بازارچه نوروزی دبیرستان ضحی را مجتمع رعد برگزار کرد

بازارچه نوروزی دبیرستان ضحی را مجتمع رعد برگزار کرد

19 اسفند 1395

با محوریت دفتر مشارکت­های مردمی مجتمع رعد و موافقت مدیریت دبیرستان دخترانه ضحی نخستین بازارچه نوروزی این آموزشگاه با حضور خیریه رعد و همکاری توان یابان، کارکنان و گروه همیاری بانوان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد در ادامه فعالیت کارگروه تغییر نگرش دانش آموزان که با ایجاد ارتباط با مراکز آموزش به انتقال الگوی صحیح رفتار با توان یابان اقدام می­کنند در این توافق دو جانبه میان دبیرستان دخترانه ضحی و مجتمع رعد نخستین بازارچه نوروزی این دبیرستان درمحیط آموزشگاه برگزار شد.

 

براساس این گزارش در بازار چه نوروزی مجتمع رعد بیش از 50 غرفه از محصولات و صنایع دستی هنر­جویان و کار­آموزان رعد از قبیل: معرق، سفال، چرم ساخته ها، ترمه، عروسک، زیور­آلات به همراه شیرینی و آجیل بر پا شد که بسیار مورد استقبال دانش آموزان و خانواده قرار گرفت.

 

از نکات جالب توجه این بازارچه یک روزه ترکیب بازارچه و جشنواره غذا در کنار یکدیگر بود که خانواده های ایرانی را با سنت­های نواحی مختلف کشور آشنا می­کرد که در قسمتی از این مراسم استاد سامان گلریز با حضور در این بازارچه نیکوکاری از غذاهای خوشمزه ایرانی که توسط بانوان نیکوکار خیریه رعد تهیه شده بود، چند نمونه را تست کرد.

 

شایان ذکر است برقراری ارتباط با جوانان و نوجوانان که دانش­ آموزان مهم ترین جامعه این گروه را به  خود اختصاص می­دهند اصلی­ ترین رویکرد تغییر نگرش مردم به موضوع افراد دارای معلولیت محسوب می شود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است