تیم بوچیای دختران رعد مقام سوم لیگ بوچیا را از آن خود کرد

تیم بوچیای دختران رعد مقام سوم لیگ بوچیا را از آن خود کرد

21 اسفند 1395

با حمایت مجتمع رعد، تیم بوچیای دختران این مؤسسه در دومین دوره رقابت­های باشگاهی، مقام سوم لیگ بوچیا را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ تیم مجتمع رعد مرکب از: فرشته جمشیدی، سحر مسعودپور، مهناز فتحی، معصومه امینی، فاطمه طارمی، صدیقه واشقانی، ندا غایبی، سهیلا عباسی به عنوان بازیکنان، محمد بیگدلی مربی و طیبه آقا حسینی سرپرست تیم با شرکت در این دوره عملکرد مطلوبی از خود باقی گذاشتند و با رقابت نزدیک با سایر تیم­ها موفق شدند، مقام سوم این مسابقات را به نام خود ثبت کنند.

 

این رقابت ها از 17 اسفند ماه با حضور تیم­های شهرداری منطقه 7 تهران، مجتمع نیکوکاری رعد، آسایشگاه کهریزک، هیأت آذربایجان شرقی، هیأت قزوین و هیأت زنجان آغاز شده بود، روز پنجشنبه 26 اسفند به کار خود پایان داد.

 

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات  با حضور محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، مجید طباطبائیان رئیس انجمن بوچیا، فاطمه نصیری نایب رئیس انجمن برگزار و به تیم­های برتر کاپ و مدال قهرمانی اهدا شد.

 

شایان ذکر است در این رقابت­ها تیم منطقه 7 شهرداری تهران به عنوان قهرمانی و هیأت زنجان نایب قهرمان شدند و تیم مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

شتاب فعالیت­های ورزشی توان­یابان مجتمع رعد در سال­ جاری چشم­گیر بود به نحوی که تیم­ های دختران و پسران بوچیای رعد برای نخستین در لیگ به رقابت پرداختند و ورزشکاران رعد با حضور در جام 11 ایران برای اولین بار با افراد غیر معلول مسابقه دادند و مقام­های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است