سومی بازیهای پاراآسیایی و ارتقا جایگاه در پارالمپیک هدف ماست

سومی بازیهای پاراآسیایی و ارتقا جایگاه در پارالمپیک هدف ماست

23 اسفند 1395

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در نشست هیات رئیسه این کمیته گفت: کسب جایگاه سوم بازیهای پاراآسیایی اندونزی و ارتقا جایگاه در پارالمپیک توکیو از اهداف اصلی ما است.

 

 محمود خسروی وفا بعد از یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک که امروز یکشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اهمیت بازی های پارا آسیایی جاکارتا و بازیهای پارالمپیک توکیو اظهار داشت: برنامه کمیته ملی پارالمپیک برای بازیهای پارا آسیایی و پارالمپیک به ستاد این بازیها که به ریاست وزیر ورزش برگزار می شود، ارائه شده و بر اساس آن حرکت می کنیم به طوری که اگر در گذشته برای جایگاهمان در پارالمپیک حفظ و ارتقا را مد نظر داشتیم این بار فقط ارتقا را به عنوان هدف قرار داده ایم.

 

خسروی وفا ادامه داد: به دنبال این هستیم تا جایگاه سومی بازیهای پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را به دست آوریم و در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ نیز به دنبال این مهم هستیم که همه جایگاه های قبلی که به دست آورده ایم را پشست سر بگذاریم و به جایگاهی بهتر از ادوار گذشته دست پیدا کنیم.

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پاسخ به سوالی در مورد ابعاد همگانی ورزرش جانبازان و معلولان گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار داریم ناخودآگاه می طلبد که فعالیت جدی در حوزه ورزش همگانی داشته باشیم از طرفی نتیجه ورزش همگانی علاوه بر توانمند سازی جانباز و معلول، قهرمانی است که ان شاءالله با افتخار برای ایران به ارمغان می آید.

 

وی در مورد برگزاری یکصدو چهل و چهارمین جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای اولین بار بعد از استقلال کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک بر اساس قانون، این جلسه با حضور دو نماینده از مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از نمایندگان مجلس دهم به عنوان ناظر برگزار شد که ریاست آن بر عهده دکتر سلطانی فر بود.

 

محمود خسروی وفا گفت:این جلسه بر مبنای گزارش عملکرد یکساله کمیته، بیان نقطه نظرات اعضا و نمایندگان مجلس و جمع بندی وزیر ورزش و جوانان و ارائه نظرات ایشان برگزار شد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است