استارت اردوی وزنه‌برداران معلول برای شرکت در مسابقات جهانی از ۱۹فروردین

استارت اردوی وزنه‌برداران معلول برای شرکت در مسابقات جهانی از ۱۹فروردین

24 اسفند 1395

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی معلولان جوانان و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان از ۱۹ فروردین ماه آغاز می‌شود.

 

 نخستین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۲۱ نفر، از ۱۹ فروردین آغاز و تا دوم اردیبهشت در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود.


مانی دهباشی، نادر مرادی، روح الله رستمی، علی حسینی، سیدحامد صلحی پور، علی صادق زاده، امیرحسین ملکی، محمد سلیمی و محمد امین ساک از تهران، امیر جعفری و یوسف یوسفی از البرز، صمد عباسی و علیرضا ایزدی از کرمانشاه، سامان رضی و محسن بختیار از گیلان، علی قریب شی از فارس، منصور پورمیرزایی از کرمان، سیامند رحمان از آذربایجان غربی، مصطفی برزویی از گلستان، معین احمدی از کردستان، ابوالفضل هادی شاه آبادی از خوزستان و محمدرضا رجبی از قزوین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری هستند.

 

هدایت این تیم را اصغر رواسی به عنوان سرمربی، علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رضی به عنوان مربی و احمد شکری به عنوان سرپرست کادر فنی تشکیل می‌دهند.
تیم ملی وزنه‌برداری در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان که مهر سال آینده در مکزیک برگزار می‌شود، است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است