منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد: سال پرتلاشی پیش رو خواهیم داشت

منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد: سال پرتلاشی پیش رو خواهیم داشت

17 فروردین 1396

مراسم دید و بازدید نوروزی کار­آموزان و کار­آموختگان با حضور گرم و صمیمی جمعی از کار­آموزان کار­آموختگان، همکاران، اعضا گروه همیاری بانوان و جوانان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم ابتدا منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد با تبریک سال جدید، گفت: سال گذشته برای نخستین بار شورای کار­آموزان با رای و نظر مستقیم عزیزان انتخاب شد و در پی یک هفته اطلاع­ رسانی و برگزاری انتخابات در نهایت 7 نفر از کار­اموزان مورد اعتماد به عضویت این شورا نایل آمدند.

 

وی با اشاره به ضرورت حضور شورای کار­آموزی در عرصه­ های تصمیم­ گیری مجتمع رعد، افزود: به زودی در جلسه­ ای با حضور اعضا شورای کار­آموزان، دستوالعملی را به تصویب خواهیم رساند که اختیارات شورا درعرصه­ های آموزشی، اشتغال، فوق برنامه و ... تعیین شود و با آغاز فعالیت شورا، عزیزان کار­آموز در تمام ساختار اداری و آموزشی رعد حضور مؤثر داشته باشند.

 

مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به سرلوحه قراردادن موضوع اشتغال توان­یابان در سال جاری، افزود: امسال اشتغال کار­آموزان و هنر­جویان مورد تأکید تمام واحدهای رعد خواهد بود و در این حوزه کارها و برنامه­ های بسیاری برای شناخت فرصت­های شغلی، جذب کار­آفرینان و کار­فرمایان اجتماعی، حل مناسب­سازی محیط­های کاری پیش رو داریم.

 

در ادامه این مراسم توسط مهدی قهاری استاد دوره­ های هوش هیجانی، بازی­های فکری متنوعی برگزار شد که هیجان خاصی به مراسم بخشید.

 

شایان ذکر است در انتخابات پایان اسفند سال گذشته از میان 15 داوطلب عضویت در شورای کارآموزان مجتمع رعد، 7 نفر به نام­های: سید مهدی موسوی، ستاره خلیل­ نژاد، یزدان کاویان نژاد، فرزاد خلیلی، اعظم رضایی، عطیه رنج­ آزاد و مجید شفیعی با اکثریت آرا به عضویت شورا انتخاب شدند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است