اهداف مجتمع رعد تشریح شد

اهداف مجتمع رعد تشریح شد

19 فروردین 1396

نخستین جلسه اداری سال جاری با حضور مدیرعامل، کارکنان و مربیان مجتمع رعد برگزار و مهم­ترین هدف­های سال پیش­رو به همکاران ابلاغ شد.

 

به گزارش روابط­ عمومی مجتمع رعد؛ منصوره پناهی مدیرعامل خیریه رعد با اشاره به نتایج حاصل از برگزاری مراسم روز برنامه­ ریزی در روزهای پایانی سال گذشته، افزود: کارگروه­های آموزش و اشتغال، مالی و بازاریابی و تغییر نگرش برآیند یک روز همفکری گروه های همیاری جوانان، بانوان، همکاران و کارآموزان بود که با در نظر گرفتن اعضا هر کارگروه که بین 20 تا 30 نفر را شامل می­شود، کارگروه­ها هسته ­های مرکزی 5 تا 7 نفر را برای تصمیم سازی تشکیل بدهند و در اجرای مصوبات از سایر اعضا کمک بگیرند.

 

وی در ادامه افزود: در سال پیش ­رو نرخ اشتغال کارآموزان و هنرجویان باید افزایش یابد و آموزش با در نظر گرفتن این هدف نسبت به اجراء دوره ­های جدید اقدام خواهد کرد، هر چند با انتخاب شورای کارآموزی سطحی از تصمیم گیری­ها به این شورا محول خواهد شد.

 

مدیرعامل مجتمع رعد با اشاره به ضرورت اصلاح الگوهای رفتاری، افزود: برای رسیدن به نتایج مطلوب و اهداف پیش­ بینی شده به زودی موضوع بازنگری منشور رفتاری در نشستی با حضور کارکنان بررسی خواهد.البته برای بهبود کیفیت خدمت رسانی به جامعه هدف (توان­یابان) برخی جابجایی­ های کارکنان ضرورت دارد که فقط به جنبه تقویت و توان کارشناسی واحد ارتباط دارد.

 

در این نشست به پیشنهاد یکی از همکاران تشکیل شورای کارکنان مطرح شد که مورد موافقت مدیرعامل قرار گرفت.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است