کسب عنوان سومی فوتسال معلولان جهان توسط ورزشکار قمی

کسب عنوان سومی فوتسال معلولان جهان توسط ورزشکار قمی

29 فروردین 1396

محمد پیروزمنش اظهار داشت: تیم ملی فوتسال معلولان با هوش میانه که در مسابقات فوتسال قهرمانی جهان در پرتغال شرکت کرده بود سرانجام با کسب عنوان سوم جهان به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد و سهم ورزش معلولان قم از این موفقیت جهانی یک مدال برنز بود.



وی افزود: مهدی مولایاری فوتیالسیت برجسته و باسابقه تیم ملی معلولان در این مسابقات، نماینده استان قم در ترکیب تیم ملی بود که پس از شکست برابر فرانسه در نیمه نهایی این رقابت‌ها در نهایت با کسب عنوان سومی جهان به کار خود پایان داد.



رئیس هیئت ورزش‌های معلولان استان قم گفت: این مسابقه، تجربه اول بین المللی مولایاری نبود به طوری که این فوتسالیست پیش از این نیز بارها برای تیم ملی به میدان رفته بود و در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی گل‌های زیادی برای تیم ملی به ثمر رسانده بود.



پیروزمنش بیان داشت: در سال ۹۵، سالی خوب و پرمدال برای ورزش معلولان قم سپری شد و امیدواریم خاطرات خوشی که از بازی‌های پارالمپیک ریو و حضور ۲ ورزشکار ما در این مسابقات رقم خورد در آینده نزدیک تکرار شود و تعداد ورزشکاران حاضر از قم در بازی‌های پارآسیایی و پارالمپیک افزایش یابد.



وی عنوان کرد: در سال ۲۰۱۸ رویداد بزرگی به نام بازی‌های پارآسیایی اندونزی را در پیش داریم و این انتظار وجود دارد که بتوانیم یک یا ۲ نماینده در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته و نیز یک یا ۲ نماینده در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر داشته باشیم.



رئیس هیئت ورزش‌های معلولان استان قم تصریح کرد: بخش اعظم اعتبارات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم از طریق کمک خیران تأمین می‌شود و اعتباری که از طریق بودجه اداره ورزش و جوانان قم به ما اختصاص می‌یابد تنها درصد بسیار کمی از هزینه‌هایی است که در طول سال متقبل می‌شویم.

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است