رئیس دانشگاه جامعه علمی  کاربردی از مرکزآموزش نیکوکاری رعد بازدید کرد

رئیس دانشگاه جامعه علمی  کاربردی از مرکزآموزش نیکوکاری رعد بازدید کرد

12 اردیبهشت 1396

همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه هفته معلم دکتر رامین حاجی­ خانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران به اتفاق حسین غفاری معاونت فرهنگی و سعید­ رضا سلیمی مدیر حوزه ریاست به ­منظور آشنایی بیشتر و توسعه همکاری­های مشترک از امکانات مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در این بازدید که مسؤولان مرکز علمی کاربردی نیز حضور داشتند،  کلاس­های درس، کارگاه های آموزشی، سایت­های کامپیوتر به علاوه سالن همایش، سالن غذا خوری، سالن ورزش و کلینیک توانبخشی مشاهده و در ادامه نشست برای مذاکرات مورد علاقه برگزار شد.

براساس این گزارش در ابتدا این نشست صمیمانه دکتر حسین علاقه ­بند رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد ضمن عرض خیرمقدم محضر مسؤولان دانشگاه جامع اظهار امیدواری کرد مقامات دانشگاه به­ نیت مشارکت در یک کار خیر و نیکوکارانه به مسائل مرکز آموزش رعد توجه کنند و در بررسی­ها عنایت داشته­ باشند، ادامه تحصیل برای افراد دارای معلولیت به اعتماد به نفس و استقلال اجتماعی آنها کمک می­کند.

در ادامه دکتر محمود ایزدی معاون آموزشی مرکز آموزش رعد با اشاره به تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل، افزود: حدود 800 نفر دانشجو پذیرش داشته ­ایم و در حال حاضر 421 دانشجو در این مرکز تحصیل می­کنند.

دکتر ایزدی با اشاره به 111 نفر دانشجو فارغ التحصیل توان­یاب، افزود : در حال حاضر 6 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز تدریس می­شود.

وی با یادآوری استقبال افراد دارای معلولیت به تحصیل در رشته­ های کاربردی که متناسب با شرایط جسمی و فیزیکی آنها طراحی می­شود اظهارامیدواری کرد دانشگاه جامع علمی کاربردی در بررسی رشته­ های تحصیلی پیشنهاد شده از سوی این مرکز با عنایت خاصی تصمیم­گیری کند.

در ادامه دکتر رامین حاجی ­خانی ضمن اشاره به مسائل رفاهی پیش بینی شده دانشگاه جامع برای دانشجویان، افزود: وام دانشجویی، وام دانشجویان متأهل و سهمیه ارزاق برای مراکز که خدمات غذای گرم ارایه می­دهند از سوی دانشگاه پیش بینی شده است که با معرفی مرکز آموزشی رعد به واجدین شرایط اعطا خواهد شد.

در این نشست توافقاتی برای حضور نماینده مرکز آموزش رعد در جلسه بررسی رشته­ های تحصیلی جدید، برگزاری همایش روسای مراکز آموزش استان تهران، راه­های اطلاع ­رسانی از طریق رسانه ملی و توسعه پذیرش دانشجویان به عمل آمد .

شایان ذکر است مرکز آموزش علمی کاربردی رعد از سال 1389 با هدف توسعه تحصیلات دانشگاهی برای افراد دارای معلولیت به صورت تلفیقی تأسیس شده است .

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است