طاهری: پنج دوومیدانی کار معلول اعزامی به بازی‌های اسلامی شانس مدال دارند

طاهری: پنج دوومیدانی کار معلول اعزامی به بازی‌های اسلامی شانس مدال دارند

16 اردیبهشت 1396

مربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان اعزامی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با اشاره به آمادگی بالای تیم اعزامی به این بازی‌ها گفت: هر پنج ورزشکار اعزامی به این بازی‌ها در پرتاب وزنه و دیسک، شانس کسب مدال داریم.

 

ماشاءالله طاهری: برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی پنج ورزشکار از جانبازان و معلولان و هفت ورزشکار از دوومیدانی کاران نابینا و کم‌بینا  ۲۳ اردیبهشت ماه راهی باکو آذربایجان خواهند شد. ورزشکاران معلول در کلاس ۵۶ F را علیرضا قلعه ناصری و علی محمدیاری و F۵۷ را جاوید احسانی شکیب، جواد دلاکه و مهدی مرادی تشکیل می‌دهند که در دو ماده پرتاب وزنه و دیسک به رقابت خواهند پرداخت.

 

او درباره وضعیت تیم اعزامی به بازی‌ها گفت‌: هر پنج ورزشکار اعزامی از دوومیدانی‌کاران با تجربه و صاحب مدال در تورنمنت‌های بین‌المللی و پارالمپیک هستند و ما امید زیادی برای کسب مدال در دو کلاس ۵۶ F و ۵۷ F داریم.

 

طاهری افزود: آخرین اردوی تیم‌ ‌ملی که تا زمان اعزام ادامه دارد از فردا (یک‌شنبه) ۱۷ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار و تا ۲۳ اردیبهشت زمان اعزام تیم ادامه‌ خواهد داشت. البته رقابت‌های دوومیدانی در باکو آذربایجان از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در شرایط خوبی به سر می‌برند و امیدوار به کسب مدال هم در بخش معلولان و هم در نابینایان و کم‌بینایان هستیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است