مسابقات فوتبال نابینایان قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

مسابقات فوتبال نابینایان قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

17 اردیبهشت 1396

 سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اعلام این خبر گفت: فدراسیون جهانی فوتبال نابینایان تعویق مسابقات آسیایی را اعلام کرده است و بر اساس تاریخ جدید، این رقابت ها آذرماه امسال در کشور مالزی برگزار می شود.



جواد فلفلی همچنین درباره برنامه های تیم ملی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از اواخر خردادماه و بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آغاز می شود.



وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز به دلیل تعویق مسابقات آسیایی بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود و به احتمال زیاد شیراز میزبان این رقابت ها است.



سرمربی تیم فوتبال پنج نفره مسابقات قهرمانی آسیا را انتخابی رقابت های جهانی دانست و گفت: هدف ما از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گرفتن جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهان است تا برای نخستین بار حضور در مسابقات جهانی را تجربه کنیم.



سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره همچنین از تغییر زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی فوتبال نابینایان جهان که قرار بود دوم خردادماه در شهر مادرید برگزار شود تغییر کرده و ۱۰ روز زودتر انجام می شود.



وی رقابت در مسابقات قهرمانی آسیا را کار راحتی ندانست و اظهار داشت: در مسابقات آسیایی کار راحتی نداریم چون رقبای سرسختی چون کره جنوبی، ژاپن و چین داریم. از طرفی تیم های مالزی و تایلند نیز سرمایه گذاری خوبی کرده اند.



فلفلی درباره برنامه آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی گفت: در اولین گام مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم و سپس اردوهای تیم ملی را برگزار و با در نظر گرفتن شرایط در مسابقات بین المللی شرکت می کنیم.

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است