مدیرکل ورزش جوانان خوزستان اولین زمین چمن فوتبال 5 نفره کشور را در استان احداث کند

مدیرکل ورزش جوانان خوزستان اولین زمین چمن فوتبال 5 نفره کشور را در استان احداث کند

18 اردیبهشت 1396

رئیس فدراسیون ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان درخواست دارم تا یک زمین فوتبال ویژه نابینایان در آن احداث شود و اگر این اتفاق بیافتد، اولین زمین چمن ویژه فوتبال پنج‌نفره در کشور ساخته می‌شود و امیدوارم این کار در خوزستان انجام شود.

 

 محمدرضا مظلومی در مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان اظهار کرد: در جایی که هستیم، ریاست که نه بلکه خدمت می‌کنیم. وقتی به فدراسیون ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان آمدم، گفتم ما آمده‌ایم تا برای نابینایان نوکری کنیم.

 

وی افزود: نابینایان قشر خاص جامعه هستند که برای نیازهای خاص خود به توجه خاص نیازمندند پس باید برای آن‌ها وقت بگذاریم و خدمت رسانی کنیم.

 

رئیس فدراسیون ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان تصریح کرد: باید از دیدگاه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت خدمت به ورزشکاران کم‌بینا و نابینا استان تقدیر کرد چون افشین حیدری حاضر است که برای این هیئت وقت بگذارد و دغدغه دارد. هیئت خوزستان پتانسیل خوبی دارد و یک سالن بسیار خوبی را هم در اختیار دارد که از این بابت هم قدردانی می‌کنم.

 

مظلومی درخواست کرد: فوتبال پنج‌نفره یکی از رشته‌های پارالمپیکی است که دو خوزستانی هم عضو تیم‌ملی هستند و تیم ملی در ریو نایب‌قهرمان شد. در خوزستان در کنار سالن بسیار خوب این هیئت یک زمین وجود دارد که از مدیرکل درخواست دارم تا یک زمین فوتبال ویژه نابینایان در آن احداث شود و اگر این اتفاق بیافتد، اولین زمین چمن ویژه فوتبال پنج‌نفره در کشور ساخته می‌شود و امیدوارم این کار در خوزستان انجام شود.

 

وی در پایان خطاب به رئیس جدید هیئت ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان تأکید کرد: باید برنامه داشته باشید و برای هیئت وقت بگذارید و شرعا مسئول باشید و من هم در خدمت شما هستم


منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است