کهتری: تنها کمانداران مدال آور عازم چک خواهند شد

کهتری: تنها کمانداران مدال آور عازم چک خواهند شد

25 اردیبهشت 1396

رییس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولان با اشاره به برگزاری دومین اردوی کمانداران از سوم تا ۱۳ خرداد ماه در مشهد مقدس گفت: در پایان این اردو ۱۲ کماندار اعزامی در رشته‌های ریکرو و کامپوند به تورنمنت بین المللی جمهوری چک معرفی خواهند شد.

 

مجید کهتری پس از پایان اولین اردوی کمانداران معلول در سایت تیر و کمان در ارزیابی از وضعیت کمانداران، اظهار کرد: با وجود این که کمانداران جانباز و معلول بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو، به دلیل نداشتن فضای تمرینی از اردوی آمادگی دور بودند، اما در اولین اردو از نظر رکوردی عملکرد رو به رشدی داشتند و شرایط کمانداران راضی کننده بود.

 

او درباره برگزاری دومین اردوی آماده سازی کمانداران از سوم تا ۱۳ خردادماه در مشهد مقدس، خاطرنشان کرد: به دلیل نداشتن زمین اختصاصی و از سوی دیگر به خاطر مصادف شدن دومین اردوی کمانداران با ماه مبارک رمضان که سعی کردیم دومین اردو را در مشهد مقدس برگزار کنیم تا مشکلی ایجاد نشود. البته سومین اردوی کمانداران که  وصل به اعزام است در تهران بر پا خواهد شد و اواخر تیرماه برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی چک که رنکینگ جهانی نیز دارد، عازم این رقابت‌ها خواهیم شد.

 

کهتری با بیان این که نداشتن فضای تمرینی مدت زیادی از اردو دور بودیم، اما سعی داریم تیم قوی و خوبی را در رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان برای جهانی چک آماده کنیم و تنها کماندارانی که شانس قرار گرفتن روی سکو را دارند به این تورنمنت اعزام کنیم.

 

وی هم‌چنین در مورد وضعیت زهرا نعمتی و مشکلاتی که از سوی همسرش برای حضور در اردوی آمادگی پیش آمده بود، اظهار کرد: نعمتی قهرمان پارالمپیک و یکی از ورزشکاران مطرح دنیا است دچار مشکلات خانوادگی است. جای حل و فصل این مشکلات در رسانه‌ها نیست و ما نباید با مطرح کردن در رسانه‌ها به چنین مشکلاتی بیشتر دامن بزنیم. به‌ هر حال فدراسیون جانبازان و معلولان سعی می‌کند دخالتی در این زمینه  نداشته باشد. نعمتی در اردوی قبلی حضور داشت و به اردوی مشهد نیز دعوت کردیم تا کم کم خود را به شرایط مسابقه برساند.

 

رییس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولان در پایان در مورد این پرسش که آیا امکان حضور وی در تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک وجود دارد یا خیر؟ گفت‌: نعمتی به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه کتف داشت، بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو هیچ تمرینی نداشت و با انجام کار فیزیوتراپی سعی می‌کرد آسیب‌دیدگی‌ کتفش را بهبود ببخشد. در اردوی اول نیز سعی کردیم فشار تمرینی زیادی به او وارد نکنیم  و با ادامه‌ کار فیزیوتراپی و کاهش فشار تمرینات در تلاش هستیم کم کم او را به اوج آمادگی رسانیم. این که تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک برسد یا خیر بستگی به وضعیت بدنی و شرایط کتفش دارد که به تمرینات پاسخ مثبت بدهد. هر چند برای ما جاکارتا مهم‌تر از جمهوری چک است و برای جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی‌ کتفش سعی می‌کنیم با دادن تمرینات ویژه‌ برای تقویت عضلات خود او را به بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا برسانیم تا چک.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است