رنجبر: هدفم کسب جایگاه خوب در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی در رشته کامپوند است

رنجبر: هدفم کسب جایگاه خوب در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی در رشته کامپوند است

20 خرداد 1396

نایب قهرمان بازی‌های پارالمپیک ریو پس از تغییر رشته از ریکرو به کامپوند گفت‌: تمام تلاشم بر این است که در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکاراتای اندونزی خود را در رشته کامپوند مطرح کنم.

 

ابراهیم رنجبردرباره حضورش در رشته کامپوند، اظهار کرد: مدت سه ماه است که این رشته را آغاز کرده‌ام و از آغاز سال جدید تاکنون در اردوهای تیم‌ ‌ملی رشته ریکرو شرکت نکرده‌ام. البته چون هدفم رشته کامپوند است، سعی خواهم کرد در این اسلحه نیز خود را به شرایط آمادگی بالایی برسانم تا همان طور که در رشته ریکرو از سال ۲۰۰۶ تا به الان خود را مطرح کردم در کامپوند نیز به عنوان یکی از بهترین کمانداران شناخته شوم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه عاملی سبب شد بعد از سال‌ها فعالیت در رشته ریکرو به دنبال تغییر رشته باشد و موفقیت خود را در رشته کامپوند چگونه ارزیابی می کند؟ خاطر نشان کرد: هر کدام از این اسلحه‌ها سختی کار خود را دارد و از نظر تکنیک متفاوت از یکدیگر هستند. این طور نیست که اگر کسی در ریکرو موفق است، حتما در کامپوند نیز موفق شود. من به خاطر علاقه‌ای که به رشته کامپوند داشتم بعد از سال‌ها فعالیت در رشته ریکرو سعی کردم وارد رشته کامپوند شوم تا جایگاه خود را در این رشته نیز مورد ارزیابی قرار دهم. البته برای حرفه‌ای شدن در این رشته فکر می‌کنم یک سال زمان نیاز است تا خود را بتوانم به سطح تیم‌ ‌ملی برسانم.

 

رنجبر همچنین پیرامون این پرسش که آیا در رقابت‌های جمهوری چک و جهانی چین شرکت خواهد کرد، گفت‌: چون هدفم شرکت در رشته کامپوند است، به طور قطع دیگر نمی‌توانم در این دو تورنمنت مهم حضور داشته باشم. در حال‌ حاضر زیر نظر احمدی (مربی سابق تیم‌ ‌ملی کامپوند)  فعالیت خود را آغاز کردم و تمام تلاشم بر این است که ابتدا خود را در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مورد ارزیابی قرار دهم و سپس برای پارالمپیک ۲۰۲۰ خود را آماده کنم. البته برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی ابتدا باید در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ‌ملی شرکت کنم و بتوانم در رشته کامپوند وارد تیم‌ ‌ملی شوم و سپس به اهداف پیش‌بینی شده خود که همان کسب مدال است، دست پیدا کنم.

 

 نایب قهرمان بازی‌های پارالمپیک ریو در پاسخ به این پرسش که چقدر تصور می کند در رشته کامپوند نیز همانند ریکرو موفق باشد، گفت‌: برای ارزیابی تا حدودی زود است و من تا زمانی که در رقابتی شرکت نکنم، نمی‌توانم به صراحت بگویم که کسب مدال در رشته کامپوند برای من همانند ریکرو راحت است. در حال‌ حاضر دوران آموزش ابتدایی این رشته را سپری می‌کنم و تا رسیدن به جایگاه حرفه‌ای به زمان بیشتری نیاز دارم تا ببینم شرایطم در این رشته در آینده چگونه خواهد بود.

 

رنجبر در پایان درباره آسیب‌دیدگی‌ خود که قبل از بازی‌های پارالمپیک ریو از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود، گفت‌: مشکل آسیب‌دیدگی‌ام کاملا مرتفع شده است و بعد از بازی‌های پارالمپیک با ریکاوری خوبی که داشتم و تمرینات سبکی که انجام دادم توانستم از نظر جسمانی خود را به شرایط آمادگی خوبی برسانم. امیدوارم در آینده بتوانم در رشته کامپوند همانند ریکرو جایگاه خوبی را در رقابت های آسیایی و جهانی کسب کنم.



منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است