ابراز رضایت رئیس IPC از پیشرفت ورزش معلولان جهان در سال های اخیر

ابراز رضایت رئیس IPC از پیشرفت ورزش معلولان جهان در سال های اخیر

20 خرداد 1396

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک با اشاره به پیشرفت ورزش معلولان در سال های اخیر، تاکید کرد که امروز جنبش پارالمپیک نسبت زمانی که مدیریت آن را برعهده گرفت، قابل مقایسه نیست.

 

 «سر فیلیپ کریون» رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت انتشار مجله «پارالمپین» پیامی را منتشر کرده و طی آن پیشرفت این کمیته  در ۱۶ سال گذشته را ستوده است.



کریون گفت: صادقانه می توانم بگویم که از هر لحظه حضور در جنبش پارالمپیک لذت برده ام و واقعا به آنچه در این سال ها به دست آورده ایم، به خودم می بالم. بر این باورم جنبش پارالمپیک اصلا با سال ۲۰۰۱ که من هدایت این کمیته را بر عهده گرفتم، قابل مقایسه نیست. ما در کنار هم از رشد و پیشرفت در همه عرصه ها لذت برده ایم.



رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک ادامه داد: امروز، IPC از یک سازمان معلول به یک سازمان قابل احترام بین المللی ورزشی تبدیل شده است. ما در خصوص برگزاری رقابتهای مهم دارای یک رکورد خوب هستیم و اینکه از طریق ورزش موفق شده ایم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و شاهد تغییرات اجتماعی باشیم.



کریون گفت: می خواهم از همه کسانی که در این موفقیت سهم داشتند، تشکر کنم به خصوص ورزشکاران که با عملکردشان فراتر از انتظارات من ظاهر شده اند.

 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است