۱۵۰ «ویلچر» برای معلولین قرچک تهیه می شود

۱۵۰ «ویلچر» برای معلولین قرچک تهیه می شود

28 خرداد 1396

فرماندار قرچک گفت: ۱۵۰ «ویلچر» برای معلولین این شهرستان تهیه می شود.

 

 مسعود مرسلپور، در مراسم ضیافت افطاری بهزیستی شهرستان قرچک، طی سخنانی گفت: معلولیت، محدودیت و مظلومیت نیست و معلولان بسیاری هستند که با کار و تلاش فراوان توانستند موفق شده و مشکلات را پشت سر بگذارند.

 

وی افزود: تعداد معلولین شهرستان قرچک حدود ۳ هزار نفر است، برای این عزیزان، حدود ۱۵۰ ویلچر نیاز داریم که پیگیری های لازم برای تامین آن از طریق انجمن معلولین کشور انجام شده و این ویلچرها تهیه خواهند شد.

 

فرماندار قرچک وظایف بهزیستی و کمیته امداد قرچک را بسیار سنگین خواند و اضافه کرد: خدمت رسانی به معلولین یک افتخار است و نباید در خدمت رسانی به این قشر گرانقدر جامعه کوتاهی شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی نیز، در ادامه این مراسم که با حضور ۴۰۰ نفر از معلولین شهرستان قرچک برگزار شد، طی سخنانی با بیان اهمیت بهره گیری از فرصت شب ۲۳ ماه مبارک رمضان، گفت: شب ۲۳ ماه رمضان بهرتین فرصت برای تطهیر روح و جان است.

 

 

وی با اشاره به استعدادهای خارق العاده و قابل تقدیر معلولین، گفت: همه با هم باید کمک کنیم تا استعدادهای معلولین شکوفا شود، بسیاری از معلولین، استعدادهایی دارند که افراد سالم از آن ها بی بهره اند.

 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است