کانون معلولین توانا سرمایه‌داری الهی را تحقق بخشید

کانون معلولین توانا سرمایه‌داری الهی را تحقق بخشید

30 خرداد 1396

بنیانگذار کانون معلولین توانا گفت: این کانون سرمایه‌داری الهی را بدون تکیه بر قدرت‌های شرق و غرب تحقق بخشید.

 

 سیدمحمد موسوی  در جمع افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنان اظهار کرد: معلولان کمترین تخلف اجتماعی را دارند و بستر حضور آنها در اجتماع فراهم نیست.

 

وی افزود: کانون معلولین توانا به اذعان یونسکو و بخشی از سازمان ملل تنها مؤسسه‌ای در حوزه افراد دارای معلولیت است که حمایت مالی دریافت نمی‌کند؛ بلکه برای این افراد شغل هم ایجاد می‌کند.

 

بنیانگذار کانون معلولین توانا ادامه داد: این کانون در سطح دنیا الگویی در زمینه اشتغال‌آفرینی معرفی شده و برخوردار از جایگاه بین‌المللی است.

 

موسوی با تأکید بر اهمیت توانمندسازی افراد دارای معلولیت تصریح کرد: تمام کسانی که در فعالیت‌های کانون معلولین توانا همکاری می‌کنند، در واقع در سطح بین‌المللی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت گام برداشته‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه در پیام، ارزش‌آفرینی و افق فکر در دنیا بی‌نظیر است و فرد دارای معلولیت که در گذشته سربار جامعه محسوب می‌شد و در شرایط نامناسبی قرار داشت، امروز به عزت و توانمندی رسیده است.

 

بنیانگذار کانون معلولین توانا خاطرنشان کرد: امروز این کانون با فعالیت‌های خود به خصوص در زمینه اشتغال‌زایی ویژه افراد دارای معلولیت در کارخانه‌های تولیدی، شعار سال ۵۷ انقلاب اسلامی مبنی بر «نه شرقی، نه غربی» را با سرمایه‌داری الهی و بدون تکیه بر قدرت‌های شرق و غرب تحقق بخشید.

 

موسوی بیان کرد: مسئولان باید کارآفرینان را حمایت کنند و اجازه ندهند گرگ‌های اجتماعی، آنان را بدرند.

 

وی اضافه کرد: خدا را می‌توان در راهرویی دید، حس کرد و در آغوش گرفت که از میان خلق بگذرد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است