هنرمندان رعد در دومین جشنواره رنگ صلح

هنرمندان رعد در دومین جشنواره رنگ صلح

1 تیر 1396

باهدف معرفی توانمندیهای هنرمندان توانیاب   ، هنرمندان  مجتمع رعد در دومین جشنواره رنگ صلح به دعوت آموزشگاه هنری پویندگان حضور  خواهند داشت تا پیام آور صلح و دوستی باشند.  

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد ، آموزشگاه هنری پویندگان با همراهی  برج میلاد تهران  دومین جشنواره رنگ صلح . با موضوع"هنر ،انسان و صلح" را  به مناسبت روز جهانی صلح  در شهریورماه برگزار میکند واز هنرمندان توانیاب موسسه نیکوکاری رعد به عنوان مهمان دعوت تا در این جشنواره با حضور خود  مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش افتتاحیه این جشنواره در بیست و سوم شهریور ماه 1396برگزار میشود ودر روز سی شهریور روز جهانی صلح در مراسم اختتامیه از نفرات برتر این دوره تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقه مندان با مطالعه فرم  فراخوان و ارسال فایل آثارشان میتوانند توانایی های هنری خود را به جامعه معرفی نمایند وبا حضور خود پیام‌آور صلح و دوستی به  تمامی جهانیان باشند.

شایان ذکر است براساس توافق انجام شده عزیران توان­یاب می­توانند بدون پرداخت حق ثبت نام در این جشنواره شرکت کنند، علاقه مندان با مطالعه فرم فراخوان و ارسال فایل آثارشان می­توانند توانایی­های هنری خود را به جامعه معرفی کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است