خسروی‌وفا: در اندیشه ارتقا جایگاهمان در پارالمپیک 2020 هستیم

خسروی‌وفا: در اندیشه ارتقا جایگاهمان در پارالمپیک 2020 هستیم

11 تیر 1396

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک : در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ به دنبال جایگاه سومی هستیم و در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ هم می‌خواهیم همه جایگاه‌هایی را که در ادوار گذشته پشت سر گذاشته‌ایم، ارتقا ببخشیم.

 

وی افزود: برنامه کمیته ملی پارالمپیک برای بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک به ستاد این بازی‌ها که به ریاست مسعود سلطانی‌فر برگزار می‌شود، ارائه شده و بر اساس آن حرکت می‌کنیم؛ به طوری که اگر در گذشته برای جایگاه‌ مان در پارالمپیک حفظ و ارتقا را مد نظر داشتیم، این بار فقط ارتقا را به عنوان هدف قرار داده‌ایم.

 

خسروی وفا ادامه داد: حتما سومی بازی‌های پارا آسیایی 2018 جاکارتا را می‌خواهیم که به دست آوریم و در بازی‌های پارالمپیک 2020 نیز به دنبال این مهم هستیم که همه جایگاه‌های قبلی که به دست آورده‌ایم را پشست سر بگذاریم و به جایگاهی بهتر از ادوار گذشته دست پیدا کنیم.

 

خسروی وفا در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، ناخودآگاه می‌طلبد که فعالیت جدی در حوزه ورزش همگانی داشته باشیم. از طرفی نتیجه ورزش همگانی علاوه بر توانمندسازی جانباز و معلول، قهرمانی است که ان‌شاالله با افتخار برای ایران به ارمغان می‌آید.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است