درصدد راه اندازی بولینگ هستیم

درصدد راه اندازی بولینگ هستیم

13 تیر 1396

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت:درصدد راه اندازی رشته ورزشی بولینگ برای ورزشکاران این فدراسیون هستیم.

 

محمدرضا مظلومی: رشته ورزشی جودو را سال گذشته راه انداری کردیم و درصدد هستیم با همکاری وزارت ورزش، رشته بولینگ را نیز برای این قشر از ورزشکاران راه اندازی کنیم.

 

رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان که برای انتخابات ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گیلان در رشت حضور داشت، اضافه کرد: با توجه به اینکه رشته جودو سال گذشته راه اندازی شد، خوشبختانه توانستیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان، مقام نایب قهرمانی را بدست آوریم و امیدوارم که بتوانیم در رقابت‌های جهانی مهر ماه امسال نیز مقام شایسته‌ای را کسب کنیم.

 

مظلومی در ادامه بیان کرد: حضور قدرتمند در رقابت های آسیایی و اقیانوسیه که اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد و کسب سهمیه جهانی برای پارا المپیک 2020 از دیگر برنامه‌های مهم این فدراسیون است.

 

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان خاطرنشان کرد: همچنین تیم ملی فوتبال نابینایان که نایب قهرمانی مسابقات پاراالمپیک را دراختیار دارد، آذر ماه امسال در مسابقات آسیایی مالزی حضور می‌یابد که این مسابقات کسب سهمیه رقابت‌های جهانی است و هدف ما قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها است.

 

مظلومی در ادامه به برنامه چهار ساله این فدراسیون اشاره و تصریح کرد: برنامه چهار ساله ای را مدون و به وزارت ورزش ارائه کردیم که در آن رشد 10 الی 15 درصدی برای هر سال پیش بینی شده و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خود را به خوبی انجام دهیم.

 

وی یادآور شد: هم اکنون این فدراسیون در بخش ورزش های آقایان در 8 رشته و در بخش بانوان در چهار رشته فعالیت دارد که رقابت‌های قهرمانی کشور امسال در همه رشته‌ها برگزار خواهد شد.

 

مظلومی همچنین به وضعیت ورزش نابینایان گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان رکن وزنه برداری نابینایان و کم بینایان در کشور بود و در رشته های دو و میدانی و گلبال نیز قدرتمند است و هم اینک جایگاه خوبی در بین استان‌های کشور دارد.

 

 انتخابات ریاست هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان گیلان روز یکشنبه در رشت برگزار شد که در پایان‌ مسعود کارگر رئیس این هیات با کسب 14 رای از 16 آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است