خسروی وفا: امسال شرایط خوبی از نظر بودجه داریم/ ساخت کمپ تیم ملی در ورزشگاه تختی تا پایان سال

خسروی وفا: امسال شرایط خوبی از نظر بودجه داریم/ ساخت کمپ تیم ملی در ورزشگاه تختی تا پایان سال

17 تیر 1396

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین از اختصاص یک هکتار زمین ورزشگاه تختی از استان تهران به این فدراسیون برای ساخت کمپ تیم‌های ملی در رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان و فوتبال خبر داد و گفت: تا پایان سال این کمپ آماده بهره‌برداری است.

 

محمود خسروی وفا  درباره واگذاری یک هکتار زمین ورزشگاه تختی از استان تهران به فدراسیون جانبازان و معلولین اظهار کرد: مسیر قانونی و کارهای اداری واگذاری یک هکتار ورزشگاه تختی از استان تهران به فدراسیون جانبازان و معلولین انجام شده است و منتظر عقد تفاهمنامه بین استان تهران و فدراسیون برای این واگذاری هستیم.

 

وی گفت: بعد از عقد تفاهمنامه این زمین به مدت ۱۰ سال به صورت اجاره‌ای در اختیار فدراسیون جانبازان و معلولین گذاشته خواهد شد تا برای ساخت کمپ تیم‌های ملی در رشته‌های دوومیدانی، فوتبال و تیروکمان این زمین را تا پایان سال آماده کنیم.

 

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین میزان بودجه پیش‌بینی شده برای اجرای طرح تختی را نه میلیارد و پانصد میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای اجراح طرح تختی اعم از ساخت پیست، سرویس فنی، ورزشی، خوابگاه و .... نیاز به نه میلیارد و پانصدمیلیون تومان بودجه نیاز داریم که قرار است با حمایت شهرداری این پروژه تا پایان سال به سرانجام برسد.

 

رییس کمیته ملی پارالمپیک همچنین از اختصاص ۲۲ میلیارد بودجه توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به این کمیته در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال بدون هیچ گونه مشکلی و به موقع توانستیم تخصیص قانونی خود را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دریافت کنیم.

 

وی همچنین درباره وضعیت اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک گفت: روند کار اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک در مجلس به خوبی پیش‌می‌رود و در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مسیر قانونی خود را طی‌ می‌کند تا هر چه سریعتر برای تصویب نهایی وارد هیات دولت شود.

 

خسروی وفا ادامه داد: بعد از تفکیک کمیته ملی پارالمپیک از المپیک در سال گذشته و تخصیص به موقع بودجه در سال جاری امسال برنامه‌ها منظم‌تر و بهتر از سال گذشته پیش‌می‌رود و تمام تلاشمان بر این است که بهترین نتایج را در مسابقات جهانی وزنه‌برداری، دوومیدانی و سایر رویدادهای پیش‌رو در سال ۹۶ باشیم.

 

وی در پایان با بیان این که در بازیهای پارآسیایی جاگارتا اندونزی تنها به دنبال ارتقاء جایگاه خواهیم بود نه حفظ جایگاه قبلی، خاطرنشان کرد: اگر در بازی‌های پارآسیایی اینچئون و گوانجو چهارم شدیم، در بازی‌های پارآسیایی جاگارتا دیگر تمرکزمان حفظ جایگاه قبلی نخواهد بود و تمام سعی مان بر این خواهد بود تا جایگاه خود را ارتقاء ببخشیم و به مقام سوم دست پیدا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است