کهتری: تورنمنت چک تدارکات خوبی برای کمانداران معلول خواهد بود

کهتری: تورنمنت چک تدارکات خوبی برای کمانداران معلول خواهد بود

21 تیر 1396

رییس انجمن تیروکمان جانبازان و معلولان در آستانه اعزام به تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک گفت: این تورنمنت تدارکات خوبی برای کمانداران معلول است تا بتوانند حضور قوی در مسابقه‌های جهانی چین داشته باشند.

 

مجید کهتری  درباره وضعیت کمانداران اعزامی به تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک اظهار کرد: تیم ملی کمانداران معلولان با حضور ۱۴ ورزشکار بامداد شنبه ۲۴ تیر عازم تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک خواهند شد که رقابت‌ها از روز ۲۵ تیر آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: برای حضور در این تورنمنت تیم ملی تیروکمان معلولان از ابتدای سال تا به الان سه اردوی تدارکاتی را سپری کردند که اردوی پایانی در حال حاضر در شهریار در حال برگزاری است که البته نسبت به اردوی اول و دوم بسیار مناسب بود و توانستند رکوردهای خوبی را از خود به جا بگذارند.

 

کهتری خاطرنشان کرد: در اردوی سوم تمام تلاشمان بر این است تا با کاهش فشار و حجم تمرین‌ها تیم را در شرایط آماده‌ای برای شرکت در جمهوری چک آماده کنیم تا بتوانیم در رشته‌های ریکرو، کامپوند و همچنین کلاس به چند مدال دست پیدا کنیم. البته حضور ما در این تورنمنت بیش از آنکه برای کسب مدال باشد، بیشتر برای آماده‌سازی تیم جهت شرکت در مسابقه‌های جهانی چین است. این تورنمنت وضعیت کمانداران را برای حضور در جهانی چین بهتر مشخص خواهد کرد.

 

رییس انجمن تیروکمان معلولان در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید، شانس کسب مدال در کدام رشته بیشتر است؟ افزود: ما در تمام سه رشته امید کسب مدال داریم، اما به هر صورت وضعیت ریکرو به خاطر حضور ورزشکاران پارالمپیکی نسبت به کامپوند بهتر است. سعی‌مان بر این است تا در تمام رشته‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. بنابراین ما چه در چک به مدال دست پیدا کنیم و چه از مدال بازبمانیم، هدف اصلی آماده‌سازی تیم و شناسایی حریفان برای شرکت در مسابقات جهانی چین است.

 

وی از هادی نوری، رمضان بیابانی و علی سینامنش زاده در رشته کامپوند مردان؛ غلامرضا رحیمی، علی‌اصغر فتاحی، پوریا جلالی در ریکرو مردان؛ سمیه رحیمی، زهرا نعمتی و زهرا دلخوش در ریکرو زنان و سمیه عباسپور، فرزانه عسگری و راضیه شیرمحمدی در کامپوند زنان و همچنین سیده زهرا حسینی و مجید کاکویی در کلاس به عنوان نفرات اعزامی به این رقابت‌ها عنوان کرد که مربیگری آنان را جبرائیل عبادی و سرمربی مجید کهتری بر عهده خواهد داشت.

 

کهتری در پایان درباره حضور زهرا نعمتی در تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک یادآور شد: هنوز حضور زهرا نعمتی به خاطر آسیب دیدگی که در ناحیه کتف دارد، در چک مشخص نیست و اگر آسیب دیدگی وی بهبود پیدا نکند، احتمال دارد در جمهوری چک کمانداران را همراهی نکند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است