مجموع مدال های کاروان دوومیدانی ایران به ۶ رسید

مجموع مدال های کاروان دوومیدانی ایران به ۶ رسید

26 تیر 1396

سومین روز مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان جهان با کسب چهار مدال برای نمایندگان ایران همراه بود تا مجموع مدال های کاروان کشورمان به ۶ برسد.

 

 مسابقات دوومیدانی قهرمانی معولان جهان که روز جمعه با حضور ۱۱۵۰ دوومیدانی کار از ۹۰ کشور جهان در لندن آغاز شد،  با برگزاری رقابت های روز سوم پیگیری شد. در این روز از رقابت های ۴ مدال توسط دوومیدانی کاران کشورمان به دست آمد تا مجموع کاروان دوومیدانی ایران در این دوره بازی ها و تا پایان روز دوم به ۶ مدال برسد.

 

مدال نقره پرتاب دیسک برای محمدیاری
در ادامه مسابقات دوومیدانی معلولان جهان رقابت های ماده پرتاب دیسک کلاس F۵۶  با حضور ۶ پرتابگر برگزار شد. در این بخش علی محمدیاری با پرتابی به میزان ۴۳ متر و ۵۳ سانتیمتر پس از پرتابگر کوبایی در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد.  در این ماده «لئوناردو دیاز» از کوبا با پرتاب ۴۵ متر ۴۷ سانتیمتر به مدال طلا رسید و «ابراهیم » از بلغارستان با پرتاب ۳۷ متر و ۷۵ سانتیمتر صاحب گردن آویز برنز شد.

 

جلیل باقری جدی، دیگر نماینده کشورمان در این ماده بود که با پرتاب ۳۷ متر و ۵۲ سانتیمتر با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد.

کائیدی صاحب مدال نقره پرتاب وزنه شد

رقابت های پرتاب وزنه کلاس F۳۴ هم در روز سوم مسابقات جهانی دوومیدانی معلولان برگزار شد. در این بخش از که با حضور ۱۰ پرتابگر برگزار شد، مسابقات محسن کائیدی با پرتابی به میزان ۱۰ متر و ۹۳ سانتیمتر به مدال نقره دست یافت. مدال طلا به «عبدالرحمان عبداقدیر» از قطر رسید که پرتابی به میزان ۱۱ متر و ۳۸ سانتیمتر انجام داد. همچنین «موریسیو والنسیا» از کلمبیا با پرتابی به میزان ۱۰ متر و ۸۹ سانتیمتر برنز گرفت.

 

سیامک صالح فرج زاده از ایران هم در این ماده حضور داشت که با پرتابی به میزان ۱۰ متر ۱۱ سانتیمتر ششم شد.

 

نکویی مجد و جوانمردی در پرتاب وزنه نقره و برنز گرفتند

مهران نکویی مجد و سید علی اصغر جوانمردی در رقابت های پرتاب وزنه مسابقات لندن به ترتیب با پرتاب هایی به میزان ۱۵/۱۵ و ۱۵/۱۳ متر  به مدال های نقره و برنز دست پیدا کردند. در این بخش از مسابقات «فو ژینان» از چین با پرتابی به میزان ۱۵ متر و ۳۰ سانتیمتر به مدال طلا رسید. رقابت های این بخش با حضور ۱۰ پرتابگر برگزار شد. 

 در چارچوب مسابقات دوومیدانی قهرمانی معلولان جهان و در روز نخست این رقابت ها جواد حردانی به مدال نقره ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۸ دست پیدا کرد. ضمن اینکه محسن مجیدی هم روز شنبه در ماده پرتاب دیسک کلاس F۳۷ به مدال برنز رسید.

 

بدین ترتیب در پایان سومین روز این رقابت ها مجموع مدال های کاروان دوومیدانی ایران به ۶ مدال رسید. 


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است