کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری معلولان کشور شد

کرمانشاه نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری معلولان کشور شد

27 تیر 1396

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: تیم وزنه برداری کرمانشاه با کسب ۵ مدال رنگارنگ نائب قهرمان رقابت‌های جانبازان و معلولان کشور شد.

 

عزت الله پرنیان: رقابت‌های وزنه برداری بیست و چهارمین دوره قهرمانی کشور جانبازان و معلولان امسال، گرامیداشت "شهدای تروریستی تهران"، با نائب قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید.

 

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در ادامه افزود: در این مسابقات، تیم‌های تهران در جایگاه اول و اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 

پرنیان گفت: تیم کرمانشاه با کسب یک مدال طلای علیرضا ایزدی، ۲ مدال نقره صمد عباسی و شهرام رضایی، ۲ مدال برنز سلام خاصه پور و علیرضا ایزدی، ۲ مقام چهارم مسلم امیری و ایوب کبودی و یک مقام پنجم علی حیدریان و با کسب مجموع ۸۴ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

 

وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها اله بخش اکبری به عنوان مربی، محمدرضا امینی سرمربی و احمد ایزدی به عنوان سرپرست، تیم کرمانشاه را همراهی کردند.

 

پرنیان بیان کرد: محسن بهزادیان ورزشکار کرمانشاهی در این مسابقات توانست در دسته ۷۲ کیلوگرم با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کند.

 

وی گفت: شهرام رضایی دیگر وزنه بردار هیئت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه نیز در دسته ۸۰ کیلوگرم با بلند کردن وزنه ۱۷۸ کیلویی نائب قهرمان ایران شد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است