هدف گذاری وزنه بردار معلول ایران برای ثبت رکورد جهانی

هدف گذاری وزنه بردار معلول ایران برای ثبت رکورد جهانی

28 تیر 1396

«مجید فرزین» : تا پیش از این مسابقات در دسته 80 کیلوگرم وزنه می زدم. اما با نظر سرمربی تیم ملی به یک وزن بالاتر در دسته 88 کیلوگرم برای کسب رده بندی جهانی در رقابت های قهرمانی کشور روی تخته رفتم.


وی گفت: به رغم داشتن وزن 80 کیلو و 200 گرم، رکورد جهان را که پیش از این 233 کیلوگرم بود، به میزان پنج کیلو گرم ارتقا دادم.


دارنده دو مدال پارالمپیک لندن و ریو ادامه داد: بعد از مسابقات قهرمانی کشور که امروز به پایان می رسد مدتی استراحت خواهیم کرد و پس از آن در اردوی 45 روزه تیم ملی برای رقابت های جهانی 2017 که در مکزیک برگزار می شود، حضور خواهیم داشت.


وی ادامه داد: در رقابت های جهانی نمایندگان بیش از 100 کشور حضوردارند که حریفان من از کشورهای چین، هند، عراق و نیجریه هستند. اما تاکنون هیچ کدام از آنها نتوانستند مشکلی برای من ایجاد کنند.


فرزین اضافه کرد: قصد دارم در رقابت های جهانی مکزک یک بار دیگر رکورد دنیا را جا به جا کنم. همچنین برنامه بلند مدتی برای چهارمین حضور خود در پارالمپیک 2020 توکیو دارم . اما پیش از آن باید در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و جهانی 2019 قزاقزستان شرکت کنم تا سومین مدال پارالمپییک خود را در توکیو بگیرم.


رقابت های قهرمانی معلولان و جانبازان ایران از 25 تا 28 تیر ماه در تهران در حال برگزاری است.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است