موفقیت نمایندگان ایران در المپیک ناشنوایان

موفقیت نمایندگان ایران در المپیک ناشنوایان

2 مرداد 1396

توقف مدال‌ها در پنجمین روز مسابقات المپیک ناشنوایان در سامسون ترکیه با برتری ورزشکاران کشورمان در رشته‌های بدمینتون، فوتبال و دوومیدانی پایان یافت.

 

 مسعود محسن‌پور ورزشکار رشته بدمینتون در المپیک ناشنوایان، با نتیجه ۲-۰ (۲۱-۷ و ۲۱-۱۰) برابر حریف پاکستانی خود به برتری دست یافت و امروز (دوشنبه) به مصاف ورزشکار ژاپن می‌رود.

 

تیم ملی والیبال ناشنوایان در مسابقه برابر تیم ملی روسیه با نتیحه ۳-۲ مغلوب شد.

 

والیبالیست‌های ناشنوای ایران ست‌های دوم و چهارم را ۲۵-۱۵ و ۲۵-۱۸ پیروز میدان شدند و ست‌های اول، سوم و پنجم را با نتایج ۲۵-۱۰، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۱۲ به حریف واگذار کردند و روز سه‌شنبه به مصاف تیم ایتالیا خواهند رفت.

 

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ۱-۰ تیم ملی ناشنوایان فرانسه را شکست داد و در دور بعد به مصاف تیم ترکیه می‌رود.

 

فوتبالیست‌های ناشنوای کشورمان که در این رقابت‌ها در گروه B با کشورهای آلمان، فرانسه و نیجریه قرار داشت در سومین و آخرین بازی گروهی توانست به دومین پیروزی دست یافته و با شش امتیاز پس از آلمان در رده دوم قرار گیرد و روز سه‌شنبه (۳ مردادماه) برابر تیم ملی ترکیه قرار خواهند گرفت و در صورت پیروزی به جمع چهار تیم صعود خواهند کرد.

 

تنها گل این بازی را علی‌اکبر احمدوند در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه فرانسه کرد.

 

در دوومیدانی، عرفان صفاری در رشته پرتاب وزنه در گروه B توانست در بین ۱۲ نفر قرار گیرد و امروز (دوشنبه) در فینال به مصاف حریفان خواهد رفت.

 

در دوی ۱۰۰ متر که با حضور ۷۷ نفر در ۱۱ گروه برگزار شد، هاشم یادگاری دونده کشورمان توانست در گروه خود اول و به مرحله نیمه نهایی  راه یابد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است