بازدید هنرجویان رعد از دومین نمایشگاه سرامیک بنیان

بازدید هنرجویان رعد از دومین نمایشگاه سرامیک بنیان

10 مرداد 1396

به همت دلآرام طلاکوب مدرس کارگاه سفال هنرجویان مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، جمعی از هنرجویان دوره حدر حال برگزاری با حضور در نمایشگاه سرامیک بنیان (مرز) از آثار به نمایش گذاشته شده سفال و سرامیک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این نمایشگاه که از 30 تیر تا 13 مرداد در محل خانه هنرمندان ایران دایر است، میزبان 9 نفر از هنرجویان دوره سفال رعد بود که به اتفاق دلآرام طلا کوب مدرس دوره از دست­ ساخته هنرمندان شناخته شده این عرصه بازدید کردند.

مدرس کارگاه سفال مجتمع رعد هدف از این بازدید را آشنایی هنرجویان با آثار هنرمندان این عرصه عنوان کرد و افزود: به منظور فراهم آوردن زمینه آموزش­ های غیر کلاس و بهبود کیفیت محصولات هنرجویان بازدید از دومین نمایشگاه سرامیک بنیان(مرز) برنامه ­ریزی شد و با این بازدید انتظار می­رود بازدید کنندگان از این نمایشگاه از این فرصت فراهم شده به عنوان یکی از شیوه­ های آموزش حرفه ­ای به خوبی استفاده کنند.

شایان ذکر است سرامیک بنیان که به همت آکادمی هنرهای تجسمی آو برگزار شده است و آثار هنرمندانی همچون: هلیا دارابی، سیامک زنده ­دل، امید قجریان، کامبیز موسوی­ اقدام، رجحانه حسینی،ندا رضوی­ پور، زروان روح بخشان و بهداد لاهوتی به نمایش گذاشته شده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است