رضایی: دوومیدانی کاران برتر جهانی سوییس به بازی های پاراآسیایی امارات می‌روند

رضایی: دوومیدانی کاران برتر جهانی سوییس به بازی های پاراآسیایی امارات می‌روند

18 مرداد 1396

مدیر تیم ملی دوومیدانی معلولان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جوانان در رقابت‌های جهانی سوئیس، گفت: نفرات اول و دوم جهانی سوییس عازم بازی‌های پاراآسیایی امارات خواهند شد.

 

بهمن رضایی درباره عملکرد دوومیدانی کاران جوان در رقابت‌های جهانی سوئیس، اظهار کرد: پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی چنین انتظاری را از دوومیدانی کاران جوان داشتم، چون رکوردهای بسیار خوبی را در تمرینات به ثبت رسانده بودند.

 

وی گفت: در رقابت‌های جهانی سوییس ۴۱ کشور و ۲۷۵ ورزشکار حضور داشتند که اکثر ورزشکاران ما به جز فتحی گنجی اولین تجربه حضور آنها در جهانی سوئیس بود که خوشبختانه موفق شدیم در بسیاری از ماده‌ها به یک یا دو مدال طلا دست پیدا کنیم. البته عملکرد برخی از دوومیدانی کاران از جمله؛ فاطمه انصاری، محمود احمدی، علی سپهوندی و میرزایی با وجود این که اولین بار تورنمنت بین‌المللی را تجربه می‌کردند، بسیار قابل توجه بود.

 

رضایی از انجام رکوردگیری در نیمه دوم شهریور ماه از دوومیدانی کاران جوان برای مشخص شدن نفرات اعزامی به مسابقات پاراآسیایی امارات خبر داد و گفت‌: البته در این رکوردگیری ۲۴ ورزشکاری که در مسابقات جهانی سوئیس شرکت کردند، حضور نخواهند داشت و ما این رکوردگیری را برای جوانانی گذاشتیم که می‌خواهند شانس خود را برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی امارات امتحان کنند. در این رکوردگیری کسانی می‌توانند به اردوی تیم‌ ‌ملی راه پیدا کنند که بتوانند رکوردهای پیش‌بینی شده از سوی کمیته‌ ملی پارالمپیک را جابه جا کنند. بعد از مشخص شدن نفرات تیم‌ ‌ملی اردوی متمرکز و غیر متمرکز دوومیدانی کاران از مهر ماه برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی امارات برگزار خواهد شد.

 

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی معلولان اضافه کرد: دوومیدانی کاران جوانی که بتوانند در بازیهای پاراآسیایی امارات بهترین عملکرد را داشته باشند، به تیم ملی بزرگسالان دعوت خواهند شد تا از وجود آنها در بازیهای پاراآسیایی جاگارتا اندونزی استفاده کنیم.

 

رضایی همچنین با بیان این که نفرات اول و دوم رقابت های جهانی سوئیس به بازی‌های پاراآسیایی امارات ا عزام خواهند شد، خاطرنشان کرد: مسابقات پاراآسیایی امارات آذرماه در رده سنی جوانان برگزار می‌شود که تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم بهترین‌ها را به این بازی‌ها اعزام کنیم.

 

وی درباره تیم‌ ‌ملی بزرگسالان نیز، افزود: تیم‌ ‌ملی بزرگسالان نیز بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در نیمه دوم شهریور ماه، نفرات اصلی را برای شرکت در بازی‌های جاگارتای اندونزی مشخص خواهیم کرد. البته بعد از تعیین نفرات تیم‌ ‌ملی اردوی بزرگسالان نیز از مهر ماه آغاز خواهد شد تا با گزینشی که در اردوها خواهیم داشت، نفرات برتر را برای شرکت در بازی‌های جاکارتا اندونزی که سال آینده برگزار می‌شود، مشخص  کنیم.

 

رضایی در پایان از حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان از تیم ملی دوومیدانی تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است