برنامه کمانداران معلول ایران برای حضور قدرتمند در پیکارهای جهانی چین

برنامه کمانداران معلول ایران برای حضور قدرتمند در پیکارهای جهانی چین

22 مرداد 1396

 «مجید کهتری» با اشاره به آغاز پیکارهای جهانی چین تا یک ماه دیگر، افزود: در این مسابقات کمانداران 40 کشور جهان حضور خواهند داشت و این موضوع حساسیت رقابت ها را زیاد می کند.


وی اظهار داشت: کشورهایی که رقیب و حریفان خوبی هستند در این رویداد شرکت می کنند و ملی پوشان ایران نیز برای تجربه اندوزی نمی روند بلکه برای ارائه عملکرد خوب اعزام خواهند شد.


کهتری که سرمربیگری تیم ملی پاراتیراندازی با کمان معلولین و جانبازان را عهده دار است در خصوص چهارمین مرحله اردوی آمادگی این تیم اظهار داشت: در این اردو «محدثه کهنسال» به جمع ملی پوشان اضافه شد تا میزان آمادگی وی را برای بازی های پاراآسیایی جوانان بسنجیم تا در مسابقاتی که آذر ماه در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود حضور قدرتمندی داشته باشد.


وی گفت: اصغر زارعی نژاد در ریکرو نیز به تازگی به اردو دعوت شده و اگر رکوردهایش خوب باشد و حد نصاب های لازم را کسب کند، تیم را در رقابت های جهانی همراهی خواهد کرد.


سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین ایران گفت: ترکیب تیم ملی در پایان این اردو مشخص خواهد شد.


کهتری همچنین از اضافه شدن دو مربی به کادر فنی خبر داد و اظهار داشت: لیلا صفایی فرد در بخش بانوان و مهرداد غلامی در بخش مردان به کادر فنی اضافه شده اند و ما فرصت بیشتری برای رسیدگی به تیم ملی داریم. از طرفی این امر نشان می دهد تیم کارش را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است