زمان برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته اعلام شد

زمان برگزاری اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته اعلام شد

22 مرداد 1396

اولین دوره رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته اردیبهشت ماه به میزبانی ایران و در تبریز برگزار می‌شود.

 

 هادی رضایی مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت: همان طور که پیش از این نیز اعلام شد، ایران برای اولین بار میزبانی رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته را عهده دار شده و این مسابقات اوایل اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: به همین منظور اولین نشست ستاد لیگ جهانی امروز، با حضور خسروی وفا رئیس فدراسیون، کشفیا رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان انجمن والیبال معلولان، معاونان و مدیران فدراسیون برگزار و پیرامون عقد قرارداد میان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و سازمان جهانی پارا والیبال، تبادل نظر شد.

 

مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: لیگ جهانی هر دو سال یکبار با حضور شش تیم اول رنکینگ جهانی و به میزبانی یکی از این تیم ها برگزار می شود و ایران نیز به عنوان میزبان اولین دوره این مسابقات شناخته شده است. این مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود و دارای امتیاز رنکینگ جهانی است.

 

سرمربی تیم والیبال نشسته آقایان در ادامه گفت: پس از تنظیم تفاهمنامه و عقد قرار داد میان فدراسیون و سازمان جهانی پاراوالیبال، مسئولان ستاد عالی و ستاد اجرایی مسابقات متعاقبا معرفی خواهند شد.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است