ترکیب تیم های ملی گلبال اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

ترکیب تیم های ملی گلبال اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد

22 مرداد 1396

تیم های ملی گلبال مردان و زنان با ترکیبی ۶ نفره در مسابقات قهرمانی آسیا - پاسفیک شرکت می کنند.

 

  محسن جعفری، دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر گفت: اردوی متصل به اعزام تیم ملی گلبال بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا - پاسفیک از روز گذشته آغاز و ترکیب تیم اعزامی نیز اعلام شده است.



وی افزود: براین اساس طیبه استکی، زهره مظاهری، زینب قنبری، مریم حسام آبادی، سمیرا جلیلوند و ریزان دژآهنگ شش ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - پاسفیک هستند که با سرمربیگری محمد بیدگلی و مربیگری مژگان کربی تا ۲۷ مردادماه در اردو خواهند بود و سپس به مسابقات اعزام می شوند.



جعفری در خصوص تیم گلبال مردان نیز اظهار داشت: اردوی تیم ملی مردان نیز از امروز در مجموعه ورزشی شهید هرندی آغاز می شود و تیم ملی با ترکیب محمد منصوری، محسن جلیلوند، مصطفی شهبازی، جواد شیردل، محمد سرنجی و میلاد سوری تمرینات خود را تحت نظر مهدی نباتی، سرمربی، و محمد ابراهیم زاده مطلق، مربی، انجام خواهد داد.



وی ادامه داد: اردوی پایانی تیم ملی تا روز ۲۷ مردادماه ادامه خواهد داشت و تیم ملی در این تاریخ عازم بانکوک خواهد شد.



دبیر فدراسیون نابینایان و کم بینایان با بیان این مطلب که روزهای ۲۸ تا ۳۰ مردادماه کلاسبندی و تمرین ورزشکاران انجام می شود، خاطرنشان کرد: بعد از کلاسبندی و تمرین ورزشکاران که صبح روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده انجام می شود، مسابقات از بعدازظهر دوشنبه ۳۰ مردادماه آغاز و ساعت ۲۰ شنبه ۴ شهریورماه تمام و توزیع مدال ها انجام خواهد شد.

 

جعفری در پایان یادآور شد: ۸ ورزشکار باید کلاسبندی جدید شوند. تیم های ملی مردان و زنان شرایط خوبی دارند و امیدواریم سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند. در مسابقات بخش مردان تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، عراق، تایلند، استرالیا و قزاقستان و در بخش بانوان شش تیم ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا و تایلند قرار دارند.



برنامه مسابقات گلبال قهرمانی آسیا در بخش زنان و مردان نیز عبارتند از؛

بخش بانوان

دوشنبه ۳۰ مردادماه
* ایران - چین  (ساعت ۱۵)

سه‌شنبه ۳۱ مردادماه
* ایران - ژاپن (ساعت ۱۰)

چهارشنبه اول شهریورماه
* ایران- استرالیا (ساعت ۹)
* ایران - کره جنوبی (ساعت ۱۹)

پنجشنبه دوم شهریورماه
* ایران - تایلند (ساعت ۱۳)

بخش مردان

 دوشنبه ۳۰ مردادماه

* ایران - قزاقستان (ساعت ۱۴)

 سه‌شنبه ۳۱ مردادماه
* ایران - تایلند (ساعت ۱۲)

 چهارشنبه اول شهریورماه
* ایران -  کره جنوبی (ساعت ۱۲)

مسابقات بانوان به صورت دوره‌ ای  و در یک گروه با حضور تیم های ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا و تایلند برگزار می‌شود و رقابت مردان در دو گروه انجام خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم‌های قزاقستان، تایلند و کره جنوبی همگروه است  و در گروه اول نیز تیم‌های ژاپن، چین، عراق و استرالیا حضور دارند.


منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است