الویت اعزام پارا دو و میدانی کاران به بازی های پاراآسیایی اعلام شد

الویت اعزام پارا دو و میدانی کاران به بازی های پاراآسیایی اعلام شد

24 مرداد 1396

رئیس انجمن پارا دو و میدانی گفت: الویت اعزام پارا دو و میدانی کاران به بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ کسب مدال طلاست و هر ورزشکاری که بتواند رنکینگ های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مسابقات آسیایی را کسب کند، می تواند به اردوهای تیم ملی راه یابد.

 

 بهمن رضایی در پایان جلسه فنی کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای حضور در اردوهای تیم ملی رکوردهای ورودی در نظر گرفته ایم و هر ورزشکاری که رکوردهای اول و دوم رنکینگ های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مسابقات آسیایی را در رقابت های لیگ باشگاهی کسب کند، می تواند به اردوهای تیم ملی راه یابد.



وی افزود: از آنجایی که برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا فرصت کوتاهی داریم از ورزشکارانی که اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی کشور شرکت و رکوردهای مدنظر را کسب کرده اند و همینطور ورزشکارانی که در مسابقات لیگ باشگاهی رکوردهای مورد نظر را کسب کنند، دعوت به عمل خواهیم آورد.



رئیس انجمن پارا دو و میدانی افزود: سیاست کمیته ملی پارالمپیک کسب مدال طلاست و در وهله اول درخواستش این است که ورزشکاران مدال طلا کسب کنند و مدال های نقره و برنز جزو اهداف بعدی هستند.



وی در خصوص ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا کسب کرده اند، گفت: به ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی جهان مدال کسب کرده اند گفته ایم تمرینات خود را انجام دهند و اگر در مسابقات لیگ باشگاهی شرکت نکردند نیز مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارند. ورزشکاران جدیدی که در مسابقات لیگ موفق به کسب رکوردهای مورد نظر شوند نیز به ترکیب تیم ملی اضافه خواهند شد.



رضایی در خصوص اردوهای تیم ملی اظهار داشت: زمان برگزاری اردوهای آمادگی هنوز مشخص نشده است، اما بعد از مسابقات باشگاهی که طی روزهای  ۸ ، ۹ و ۱۰ شهریورماه در مشهد برگزار خواهد شد اردوهای تیم ملی را به صورت غیر متمرکز و تحت نظر مربیان و انجمن پارا دو و میدانی و ناظر کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد.



وی در پایان یادآور شد: این تیم تحت نظر انجمن پارا دو و میدانی و ناظر کمیته ملی پارالمپیک روند رو به رشدی را خواهد داشت. هدف ما هم کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی جاکارتا است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است