اسرار نخستین زن طلایی پاراتیراندازی ایران

اسرار نخستین زن طلایی پاراتیراندازی ایران

25 مرداد 1396

این نهاد بین المللی ورزش معلولان در گزارشی به سه موردی اشاره کرد که «ساره جوانمردی» تاکنون در خصوص آنها حرفی به میان نیاورده است، کمیته بین المللی پارالمپیک نوشت: تیرانداز طلایی ایران می گوید بیشترین کاری که دوست دارم در اوقات فراغت انجام دهم مطالعه است. سعی می کنم تا حد ممکن کتاب بخوانم. احساس می کنم خواندن به من کمک می کند تا تمرکزم بالا برود.


کمیته بین المللی پارالمپیک به نقل از ساره جوانمردی نوشت: در هر وضعیتی علاوه بر تیراندازی، کتاب هم می خوانم. کتابخوانی همچنین سبب می شود از میزان استرس و فشارم کم شود. دانستن اخباری که پیرامون شما می گذرد، می تواند این نتیجه را در بر داشته باشد که گاهی اوقات بر مشکلات فائق آیید.


این بانوی ۳۲ ساله ایران در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر و تپانچه ۵۰ متر میکس در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو موفق به کسب مدال طلا شد.


ساره جوانمردی در خصوص دلایل موفقیتش به کمیته بین المللی پارالمپیک می گوید: من متوجه برخی از عادت هایم هنگام انجام رقابت شده ام. به عنوان مثال به طور منظم توقف می کنم تا آب بیشتری بنوشم. همچنین غالبا اسلحه و تجهیزات خود را بررسی می کنم. نباید فراموش کنیم که آماده بودن تجهیزات عامل مهمی در موفق بودن شما است.


کمیته بین المللی المپیک نوشت: شعار ساره جوانمردی این است که برای بهترین بودن تلاش می کنم. این شعاری است که در زندگی و تیراندازی آن را به کار می گیرم.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است