ویژگی خاص هیات خوزستان الگوی نظم آن است

ویژگی خاص هیات خوزستان الگوی نظم آن است

25 مرداد 1396

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: ویژگی خاص هیات خوزستان الگوی نظم آن است و تنها هیات در کشور است که با هدف حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2020 و پاراآسیایی 2018 جاکارتا در حرکت است.

 

 محمود خسروی‌وفا در مجمع سالانه هیات جانبازان و معلولان استان که امروز(چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در دیدار با وزیر ورزش به او خواهم گفت، اگر الگوی مدیریت استان خوزستان را در استان‌های دیگر هم داشته باشیم، ورزش کشور حرکت می‌کند. آقای حیدری، مدیری جوان و با انگیزه است که این نکته مهمی می‌باشد.

 

 
وی ادامه داد: ویژگی خاص هیات جانبازان و معلولان خوزستان الگوی نظم آن است. آن‌ها در کارشان تعصب دارند و با برنامه کار می‌کنند و تنها هیات در کشور است که با هدف حضور در رقابت‌های پارالمپیک 2020 و پاراآسیایی 2018 جاکارتا در حرکت است و شک نداریم که هیچ استانی به این صورت نیست. این هیات اراده کرده است و خودشان را نسبت به این رویدادها مسئول می‌داند و اگر سایر هیات‌ها نیز خود را نسبت به این موضوع موظف بدانند، نتیجه حاصل خواهد شد و کار فدارسیون هم کمتر می‌شود.


 
رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: مواردی از جمله پرداخت حق‌الزحمه مربیان در این جلسه مطرح شد که این موضوع را پیگیری خواهم کرد. همچنین انجام کار ویژه‌ای برای هیات جانبازان و معلولان خوزستان، مورد بررسی قرار می‌گیرد و قول می‌دهم که این کار صورت بگیرد. این استان سهم اصلی در اقتدار کشور داشته است. طی روزهای آینده مصوبه‌ای را از هیات رییسه فدراسیون جهت انجام کار این کار ویژه خواهیم گرفت و این به خاطر خود این استان است، چرا که مدیون خوزستان هستیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است