برگزاری همایش­ باور­های سازنده برای کارآموزان رعد

برگزاری همایش­ باور­های سازنده برای کارآموزان رعد

29 مرداد 1396

همایش باورهای سازنده برای آگاهی بخشی به توان ­یابان مجتمع رعد و آشنایی آن گروه از کارآموزانی که آماده ورود به فضای کسب و کار هستند، توسط استاد حمید امامی مؤلف 5 کتاب پرفروش در حوزه بیمه و بازاریابی برگزار شد.

در این همایش که محوریت آن اهمیت به فعالیت در حوزه بیمه، بازاریابی و بهره مندی عمومی از صنعت بیمه اختصاص داشت، استاد حمید امامی با طرح جزئیاتی از زندگی خود، گفت: به عنوان یک کودک کار که در گذشته به دلیل از دست دادن پدر در سن کم مجبور به کار و فعالیت شدم با راه­های کسب و کار آشنا هستم.

وی در ادامه با بیان اهمیت خودباوری و اتکا به خود، افزود: برای موفقیت در هر کاری پشتکار و سخت­ کوشی یکی از رموز موفقیت است و افزود: توان ­یابان که با قدرت اراده بر مشکلات جسمی غلبه پیدا می­کنند، به خوبی می­توانند در این عرصه موفق شوند.

شایان ذکر است، حمید امامی مدرس و سخنران انگیزشی و مؤلف کتاب­ های پر فروش با نام­ های نقشه گنج، ایده­های خلاقانه فروش بیمه، نه به نه در فروش بیمه­ های عمر و چگونه به هر کس در هر کجا بفروشیم، طی سال سال ­های 93 تا 95 لقب پرکارترین سخنران را به خود اختصاص داد و در سال 2016 تندیس شعف مشتری را دریافت کرده است. 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است