کمانداران جانباز و معلول برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان انتخاب شدند

کمانداران جانباز و معلول برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان انتخاب شدند

29 مرداد 1396

 کهتری در پایان چهارمین اردوی تیم ملی و بررسی کادر فنی گفت: در نهایت 12 کماندار برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان که شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار می شود، انتخاب شدند.


وی خاطر نشان کرد: در بخش کامپوند مردان هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، در بخش کامپوند زنان سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری، در ریکرو مردان، غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور، اصغر زارعی نژاد و در بخش ریکرو زنان نیز زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی برای حضور در این رویداد جهانی معرفی شدند و اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز با دعوت از این نفرات برگزار می شود.

 


کهتری افزود: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز از هفتم شهریور ماه آغاز می شود و در نظر داریم بیشتر بر هماهنگی تیمی و شرایط فینال و حذفی متمرکز شویم.


رئیس انجمن تیراندازی با کمان همچنین گفت: مسابقات قهرمانی جهان هر دو سال یکبار برگزار می شود و در دوره ی بعدی این مسابقات، که یک سال پیش از پارالمپیک نیز هست، کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک 2020 نیز وجود دارد. اما در مسابقات این دوره صرفا ارتقا رنکینگ کمانداران اتفاق خواهد افتاد.


رقابت های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است