تنیسور معلول خوزستانی برای مسابقات آسیا _ اقیانوسیه انتخاب شد

تنیسور معلول خوزستانی برای مسابقات آسیا _ اقیانوسیه انتخاب شد

31 مرداد 1396

با اعلام تصمیم فدراسیون جانبازان و معلولان کشور 10 تنیسور معلول برای حضور در مسابقات آسیا _ اقیانوسیه معرفی شدند که در این بین نام تنیسور با تجربه خوزستانی به چشم می خورد.


حمیدرضا شیخ‌زاده تنها تنیسور خوزستانی حاضر در این مسابقات است که سابقه حضور در چندین دوره المپیک و مسابقات جهانی را در کارنامه دارد. شیخ زاده در کلاس چهار این مسابقات با حریفان خود به رقابت می پردازد.


گفتنی است این رقابت ها که حکم سهمیه ورودی به المپیک را دارد در رشته های مختلف از سوم شهریورماه آغاز شده و به مدت یک هفته‌ ادامه خواهد داشت.


حمیدرضا شیخ زاده در این خصوص گفت: با توجه به این که چندی پیش در مسابقات جهانی کره جنوبی به نشان برنز دست پیدا کردم تمام تلاش خود را انجام می دهم تا در این مسابقات به مدال طلا برسم.


وی افزود: هدف اصلی ما درخشش در مسابقات پاراآسیایی و سپس پاراالمپیک 2020 است و این رقابت ها سطح آمادگی بازیکنان را بالاتر می برد.


دارنده مدال برنز پاراالمپیک عنوان کرد: با توجه به این که چندین روز پیش در مسابقات جهانی شرکت کردم به لحاظ جسمانی در شرایط خوبی به سر می برم و تمرینات منسجمی انجام دادم.


وی ادامه داد: در چند سال اخیر جوانان خوبی به تیم ملی اضافه شدند که در مسابقات پاراآسیایی و پاراالمپیک حرف های بسیاری برای گفتن دارند و قطعا در مسابقات چین نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.



منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است