ورزشکاران معلول نماینده اراده ملت در عرصه های بین المللی هستند

ورزشکاران معلول نماینده اراده ملت در عرصه های بین المللی هستند

13 شهریور 1396

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان با اشاره به جایگاه ورزشکاران معلول گفت: ورزشکاران معلول نماینده اراده ملت ایران در عرصه های بین المللی هستند.

 

 عباس عراقچی که در مراسم روز یکشنبه تجلیل از مدال آوران هشت دوره بازی های پارالمپیک حضور داشت، گفت: بسیار خوشحالم که در این مراسم حضور یافتم و معتقدم ورزش جانبازان و معلولین از اهمیت خاصی برخوردار است و زمانی که ورزشکاران پارالمپیکی در عرصه های بین المللی حضور پیدا می کنند، تنها نماینده قشر جانباز و معلول نیستند، بلکه نماینده اراده مردم ایران هستند.

 

وی تصریح کرد: حضور این ورزشکاران با شرایط جسمی خاص، اراده ی ملت ایران را به رخ می کشد و نشان می دهند که محدودیت های جسمی مانع از ظهور و بروز این اراده نیست. به عنوان مثال زمانی که تیم پرافتخار والیبال نشسته در دنیا قهرمان می شود، این پیام را می رساند که ملت ما نشسته و ایستاده ندارد و در هر حال قهرمان است.

 

عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در پایان افزود: ما همه مدیون تلاش این عزیزان هستیم و نه تنها بر گردن ما، بلکه بر گردن ملت ایران نیز حق دارند و باید بیشتر از اینها برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین تلاش کنیم.

 

 مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک روز گذشته در مشهد برگزار شد و طی آن از مدال آوران هشت دوره بازی های پارالمپیک تجلیل شد. 

 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است