فرزین: طلای توکیو ۲۰۲۰ را هم می‌خواهم/ می‌خواهم داور بین‌المللی شوم

فرزین: طلای توکیو ۲۰۲۰ را هم می‌خواهم/ می‌خواهم داور بین‌المللی شوم

25 شهریور 1396

در حالی که کم‌تر از دو هفته به آغاز رقابت‌های وزنه‌برداری جهانی معلولان در مکزیک زمان باقی است، مجید فرزین از آمادگی کامل خود برای شرکت در این رقابت‌ها خبر می‌دهد.

 

مجید فرزین درباره میزان آمادگی خود برای شرکت در رقابت‌های جهانی مکزیک اظهار کرد: امیدوارم به لطف خداوند و دعای خیر مردم بتوانم در رقابت‌های جهانی مکزیک به مدال طلا برسم و بار دیگر رکوردشکنی کنم.



او گفت: به خاطر عملکردم در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ بسیار خوشحالم چون هم مدال طلا را کسب کردم و هم رکوردشکنی کردم. از خدا سپاسگزارم که به من قدرتی داد تا بتوانم وزنه‌ای که سه برابر من وزن داشت را بالای سینه ببرم. اکنون نامم در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده و من پس از دسته ۱۰۷ کیلوگرم، سنگین‌ترین وزنه را در بازی‌های ریو بالای سر برده‌ام.

 

فرزین گفت: من و سیامند اهداف مشترکی داریم. ما در تمرینات به هم انرژی می‌دهیم و برای افتخارآفرینی برای کشورمان، در تمرینات تمرکز می‌کنیم. ما همواره با هم همکاری می‌کنیم و هدف‌مان این است که بهترین نتایج را به دست بیاوریم. سیامند یکی از بهترین دوستان و هم‌تیمی‌های من است.

 

وی افزود: در حال حاضر، تمام هدف من این است که خودم را برای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنم. می‌خواهم در این بازی‌ها مدال بیاورم و رکوردشکنی مجدد داشته باشم. بعد از توکیو می‌خواهم در کلاس‌های داوری شرکت کنم و امیدوارم بتوانم به عنوان یک داور بین‌المللی در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک به امر قضاوت بپردارم. اکنون هم دانشجوی دکترای تربیت بدنی در دانشگاه تهران هستم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است