آسیب دیدگی رکورددار جهان قبل از اعزام به مسابقات جهانی وزنه برداری معلولان

آسیب دیدگی رکورددار جهان قبل از اعزام به مسابقات جهانی وزنه برداری معلولان

25 شهریور 1396

رییس انجمن وزنه برداری معلولان درباره وضعیت تیم ملی وزنه برداری اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک، گفت‌: مجید فرزین با توجه به آسیب دیدگی که دچار شده، بعید است بتواند در مسابقات جهانی رکورد شکنی کند.

 

علی اصغر رواسی  درباره وضعیت مجید فرزین و سیامند رحمان برای رکوردشکنی در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک، اظهار کرد: مجید فرزین به خاطر آسیب‌دیدگی‌ و به دلیل گرفتگی عضلات کمرش تصور نمی‌کنم در جهانی مکزیک بتواند رکوردشکنی کند، البته شرایطش برای کسب عنوان قهرمانی خوب است، اما این که بخواهد در این رقابت‌ها رکوردشکنی کند، با توجه به شرایط جسمانی‌اش تا حدودی بعید به نظر می‌رسد.

 

او همچنین درباره وضعیت سیامند رحمان، گفت‌: سیامند برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی مکزیک شرایط راضی کننده‌ای دارد و رکوردهای وی در حد قهرمانی است، اما از الان نمی توانم به جرات بگویم در مکزیک رکوردشکنی می‌کند یا خیر؟ باید شرایط مسابقات را دید و درباره رکوردشکنی وی اظهار نظر کنم. من چند سالی از وزنه‌برداری معلولان دور بودم و دقیقا نمی دانم وزنه‌برداران سایر کشورها در چه شرایطی هستند.

 

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان در پاسخ به این پرسش که تا چقدر به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی مکزیک امیدوار هستید، گفت: با توجه به این که تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان از سال 2006 تا به الان در رده سنی جوانان و بزرگسالان از سکوی قهرمانی دور بوده، تمام تلاشمان بر این است که تا دوباره تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان را با کسب عنوان قهرمانی در جهان مطرح کنیم. البته شرایط تیم نسبت به بازی‌های پارالمپیک ریو خوب است، اما این تیم نتوانست انتظاراتی که من از آنها داشتم را بر آورده کند و هنوز در حد بازی‌های لندن نیست.

 

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان درباره نفرات اعزامی به مسابقات جهانی مکزیک، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر 14 نفر در رده سنی بزرگسالان و شش نفر در رده سنی جوانان در اردوی آمادگی مجموعه ورزشی شهید شیرودی که از امروز (شنبه) آغاز شده و تا سوم مهر ماه ادامه‌ دارد، به سر می برند. البته در پایان اردو ممکن است دو نفر از رده سنی بزرگسالان به دلیل آسیب‌دیدگی‌ که دارند خط بخورند.

 

وی در پایان زمان اعزام تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری به مسابقات مکزیک را بامداد روز چهارم مهر ماه عنوان کرد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است